  • 1. Data: 2003-01-28 14:02:00
    Temat: Dzialalnosc we wlasnym mieszkaniu
    Od: "barbet" <b...@p...com>

    Wiem, ze bylo, ale nie wszystko.
    Zarejestrowalismy dzialalnosc od stycznia. Siedziba we wlasnym mieszkaniu,
    ale nie bedziemy nic robic w mieszkaniu tylko u klienta. Gmina przyslala nam
    pismo z pogrozkami, ze musimy zlozyc wykaz w sprawie podatku od
    nieruchomosci albo zloza zawiadomienie o przestepstwie(skarbowym).
    Otoz wg gminy trzeba zglosic minimum 5 metrow kwadratowych na dzialalnosc,
    bo przeciez dokumenty mamy w domu. Czy jest to gdzies napisane?

    dziekuje z gory za pomoc

    Barbet

  • 2. Data: 2003-01-28 14:26:18
    Temat: Re: Dzialalnosc we wlasnym mieszkaniu
    Od: "Latet" <n...@p...onet.pl>

> [...]
    > Otoz wg gminy trzeba zglosic minimum 5 metrow kwadratowych na dzialalnosc,
    > bo przeciez dokumenty mamy w domu. Czy jest to gdzies napisane?

    Ten niepokojący temat znów powraca....
    Jak parę miesięcy temu zakładałem DG i pytałem o te sprawy,
    to z uśrednionej sumy wszystkich porad na grupie wynikało,
    że jesli i tak nie chcę wliczać czynszu w koszty, to żeby
    sprawę olać i nic w gminie nie zgłaszać.

    No, ale list z pogróżkami od gminy to juz inna bajka.
    Widocznie Twoja gmina jakims cudem ( :-) ) dowiedziała się,
    że masz tam zarejestrowaną DG.

    Latet

  • 3. Data: 2003-01-28 14:58:55
    Od: "buba" <1...@w...pl.ANTYSPAM>

    mieszkaniu,

    przechodzilem przez to...napisalem pisemko ze moja cala dzialanosc to jest
    zajecie dodatkowe bo jestem zatrudniony na umowe o prace, ze pracuje na
    kawlu biurka w laptopie z ktorego korzysta tez moja zona prywatnie, ja
    zreszta tez prywatnie i ta cala powierzchnia wykorzyst, dla prowadzenie DG
    jest nie do oszacowania..bo ile to ma byc...0,3 m.kw?

    poszedlem, porozmawailem, pismo przyjeli i uwzglednili moja prosbe o
    nienaliczanie podatku od nieruchomosci

    pozdr
    bubbaa

  • 4. Data: 2003-01-29 00:14:29
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Tue, 28 Jan 2003, barbet wrote:

> [...]
    >+ Otoz wg gminy trzeba zglosic minimum 5 metrow kwadratowych na dzialalnosc,
    >+ bo przeciez dokumenty mamy w domu. Czy jest to gdzies napisane?

    Zaskoczyłeś mnie - o ile wiem to była tu cytowana wypowiedź
    o "utracie charakteru mieszkalnego" (nie traci -> nie jest DG).

    pzdr, Gotfryd

  • 5. Data: 2003-02-02 18:42:52
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    >No, ale list z pogróżkami od gminy to juz inna bajka.
    >Widocznie Twoja gmina jakims cudem ( :-) ) dowiedziała się,
    >że masz tam zarejestrowaną DG.

    Jak cudem, skoro to gmina rejestruje?

    --
    Jego Szara Eminencja Czcigodny mag. Tristan hrabia Alder
    (ZTJ: mag. Przemysław Adam Śmiejek)

    Zapraszam do *SLUGu*: http://silesia.linux.org.pl/

  • 6. Data: 2003-02-02 18:44:09
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    Użytkownik buba napisał:

> [...]
    >zreszta tez prywatnie i ta cala powierzchnia wykorzyst, dla prowadzenie DG
    >jest nie do oszacowania..bo ile to ma byc...0,3 m.kw?

    Miałem podobnie. Złożyłem oświadczenie, że żaden z pokoi nie traci
    charaketru mieszkalnego, a DG wykonywana jest wyłącznei przy biurku i
    też odstąpili.

  • 7. Data: 2003-02-02 19:28:59
    Od: "Sark" <w...@p...onet.pl>

    > Jak cudem, skoro to gmina rejestruje?

    Może to takie szukanie dodatkowej kasy (w niektórych), w prasie coraz więcej info że
    z gminami nie najlepiej, część przed zarżadem
    komisarycznym, w innej brak źrodeł finasowania ....

    Sark