  • 1. Data: 2006-01-25 21:45:19
    Temat: Dzialalnosc w domu ile wliczyc czynszu?
    Od: "Paweł Jurewicz" <p...@N...gazeta.pl>

    Prowadze dzialalnosc w domu. Wiem, ze moge wliczyc czesc pradu oraz czynszu w
    koszty. Jak duzy procent?

    Mam wyliczyc % w oparciu o powierzchnie pokoju, gdzie pracuje (ma on zburzona
    scianke i jest polaczony z kuchnia :-)

    Czy tez w oparciu o powierzchnie faktycznego stanowiska pracy (biurko w rogu)?

    To nie sa duze pieniadze, ale nie chce, zeby mi sie przyczepili z US.

    PJ

  • 2. Data: 2006-01-26 07:55:07
    Temat: Re: Dzialalnosc w domu ile wliczyc czynszu?
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    Paweł Jurewicz wrote:
    > Prowadze dzialalnosc w domu. Wiem, ze moge wliczyc czesc
    > To nie sa duze pieniadze, ale nie chce, zeby mi sie przyczepili z US.

    Nie są tego warte.