  • 11. Data: 2002-02-25 07:09:26
    Temat: Re: Działalność gospodarcza.......
    Od: Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne <s...@s...com.pl>

    On Sun, 24 Feb 2002, BB wrote:
    [...]
    >+ Zapomnieliscie jeszcze o banku - trzeba zalozyc konto firmowe. Tez jakis
    >+ koszt ale ile nie wiem.

    1. AFAIK zależy od rodzaju rozliczania ("kartowcy" chyba
    nie muszą ?)
    2. Tu i ówdzie - 0 zł (chyba ciagle jeszcze m.in. Inteligo)

    Pozdrowienia, Gotfryd

  • 12. Data: 2002-02-25 22:01:35
    Od: Budzik <b...@p...onet.pl>

    Tako rzecze s...@s...com.pl:

    > 2. Tu i ówdzie - 0 zł (chyba ciagle jeszcze m.in. Inteligo)

    Niestety już nie: 2,99 za konto firmowe.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    b...@p...onet.pl ; b...@w...pl ; #GG: 565516

    "Czy świat się bardzo zmieni gdy z młodych, gniewnych
    wyrosną starzy, wkurwieni..?" J. Kofta

  • 13. Data: 2002-02-26 09:46:00
    Od: "Boguslaw Szostak" <b...@u...agh.edu.pl>

    "Budzik" [...]

    > Co masz na myśli?

    jak to "co" ?

    Trzeba w US dlasciwym dla Podatku dochodowego zlozyc oswiadczenie o wyborze
    formy opodatkowania.

    Boguslaw

  • 14. Data: 2002-02-26 15:33:06
    Od: Budzik <b...@p...onet.pl>

    Osobnik posiadający mail'a b...@u...agh.edu.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > jak to "co" ?
    >
    > Trzeba w US dlasciwym dla Podatku dochodowego zlozyc oswiadczenie o
    > wyborze formy opodatkowania.

    Ale do tego to służy przy rozpoczęciu DG właśnie PIT-1 :))))

    --
    Pozdrawia... Budzik
    b...@p...onet.pl ; b...@w...pl ; #GG: 565516

    Argumentowi "Bo nie!" przeciwstawiam
    kontrargument "Bo tak!". Tomasz 'tsca' Sienicki

  • 15. Data: 2002-02-27 13:49:49
    Od: Graszka <g...@w...pl>

    zigi wrote:

    > Mam zamiar za?o?yae w?asn? dzia?alno?ae gospodarcz?, i w zwiazku
    > z tym mam pare konkternych pytan.
    > Gdzie to sie rejestruje?
    > Jak d?ugo sie czeka?
    > Ile to kosztuje(samo zalozenie)?
    > DZieki

    Aby miec wlasciwe spojrzenie na sprawe przeczytaj ostatnia Dobra Firme
    (w Rzepie z 26-go lutego b.r.) - jest obszerny artykul nt. ile trzeba
    miec kasy, aby zaczac DG (z rozroznieniem form dzialalnosci). Czesc
    informacji moze byc na wyrost, ale dobrze wiedziec na poczatku
    dzialalnosci na co mozna trafic dalej.
    Powodzenia!
    ---------
    Graszka