  • 1. Data: 2002-10-25 07:10:21
    Temat: Dysponowanie środkami pieniężnymi
    Od: Ender <m...@m...poczta.onet.pl.usun.malpe>

    Jaka ustawa (jeżeli jest takowa) reguluje dysponowanie środkami
    pieniężnyni w podmiotach gospodarczych? Trochę googlałem ale znalazłem
    tylko informacje na temat dysponowania ww środkami w instytucjach
    publicznych.

  • 2. Data: 2002-10-25 16:11:11
    Temat: Re: Dysponowanie środkami pieniężnymi
    Od: "Karol" <a...@a...poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Ender" <m...@m...poczta.onet.pl.usun.malpe> napisał w
    wiadomości news:apaqom$7rb$1@news.onet.pl...
> [...]
    > pieniężnyni w podmiotach gospodarczych? Trochę googlałem ale znalazłem
    > tylko informacje na temat dysponowania ww środkami w instytucjach

    KSH nie wystarczy?

    Karol