  • 1. Data: 2005-03-08 10:34:44
    Temat: Dyrektywa dot. opatentowania oprogramowania.
    Od: "Graszka" <g...@w...pl>

    Informatykom polecam artykuł w dzisiejszej GP pt. "Dyrektywa niezgody". Co
    Wy na to? Jak zdążyłam się zorientować przez dłuższy czas bywania na tej
    grupie, jest tu całkiem spora rzesza informatyków. Ciekawa jestem czy ktoś
    dotarł może do jakichś bardziej szczegółowych informacji w temacie j.w.
    Pozdr. Graszka.

  • 2. Data: 2005-03-08 19:35:10
    Temat: Re: Dyrektywa dot. opatentowania oprogramowania.
    Od: Jarek Spirydowicz <j...@k...szczecin.pl>

    In article <d0jv3p$k52$1@korweta.task.gda.pl>, "Graszka" <g...@w...pl>
    wrote:

> [...]
    > dotarł może do jakichś bardziej szczegółowych informacji w temacie j.w.

    Może zajrzyj na pl.comp.os.advocacy (wątek "No i stało się")?

    --
    pozdrawiam
    Jarek