  • 1. Data: 2003-11-16 22:37:05
    Temat: Re: Dylemat Środki trwałe - Ewidencja zestawu komputerowego
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Mon, 17 Nov 2003, towarzysz Vader wrote:

    >+ Luqas wrote:
    >+ >
    >+ > Hmmm, to spytam, jaki przepis reguluje dokladnie nadawanie numerow
    >+
    >+ A ja się zapytam, czy jest jakiś przepis który w ogóle to reguluje?
    >+ Niezależnie czy dokładnie czy niedokładnie?

    ...no toż właśnie nie mogłem zrozumieć twojego pytania o "kompletność"
    ŚT - co ma do numerka :) Myślałem że chodzi o PK i tam jakowyś nieznany
    mi patent obowiązuje...
    Numer w EŚT to IMO co innego :)

    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, memoriał, ZUS)

  • 2. Data: 2003-11-17 13:37:53
    Od: "Mikefox" <m...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Witam
    Mam banalne pytanie, czy nadając numer inwentarzowy zestawowi komputerowemu
    muszę przypisać identyczny do monitora i komputera, czy mogą być różne,
    jak to wygląda w świetle prawa.

    Pozdrawiam
    Mikefox

  • 3. Data: 2003-11-17 13:57:45
    Od: towarzysz Vader <n...@d...spamu.org>

    Mikefox wrote:
    > Mam banalne pytanie, czy nadając numer inwentarzowy zestawowi komputerowemu
    > muszę przypisać identyczny do monitora i komputera, czy mogą być różne,
    > jak to wygląda w świetle prawa.

    Odpowiedz sobie na pytanie co jest zestawem tworzącym ŚT. Czy monitor
    jest osobnym ŚT a jednostka centralna osobnym?

    --
    towarzysz Vader - http://www.rzeszow.net/
    Przepis na e-mail: 1 vader, 1 małpa, 1 rzeszow, 1 kropka, 1 net

  • 4. Data: 2003-11-17 14:50:39
    Od: "Luqas" <l...@p...onet.pl>

    Użytkownik "towarzysz Vader" <n...@d...spamu.org> napisał w wiadomości

    > Odpowiedz sobie na pytanie co jest zestawem tworzącym ŚT. Czy monitor
    > jest osobnym ŚT a jednostka centralna osobnym?

    Hmmm, to spytam, jaki przepis reguluje dokladnie nadawanie numerow
    inwentarzowych - osobiscie proponuje nadac jednostce cenralnej nr XXX a
    monotorowi nr XXX/1 (mozna inaczej:-) - poniewaz w przypadku rozlaczenia
    tych dwoch elementow (ktore elementarnie tworza zestaw i traktuje sie jako
    jeden srodek trwaly) bedzie latwo w momencie spisu z
    natury/likwidacji/przesuniec namierzyc calosc.

    Poza tym mozna poczytac historie grupy, poniewaz ponownie wlozono kijek w
    mrowisko:-]

    Pozdrawiam serdecznie
    Łukasz Góralczyk

  • 5. Data: 2003-11-17 15:16:09
    Od: towarzysz Vader <n...@d...spamu.org>

    Luqas wrote:

    > Hmmm, to spytam, jaki przepis reguluje dokladnie nadawanie numerow

    A ja się zapytam, czy jest jakiś przepis który w ogóle to reguluje?
    Niezależnie czy dokładnie czy niedokładnie?

    PS. Jako numerów można użyć np. numeru seryjnego. Teoretycznie unikalny
    i kazdy podzespół go ma. Po co wymyślać na nowo wynaleziony już przez
    ruskiego na strychu u niemca rower? :-)