  • 111. Data: 2015-07-21 00:23:10
    Temat: Re: Dwóch płatników za 1 urządzenie
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "klaus" napisał w wiadomości grup
    W dniu 20-07-2015 o 17:15, J.F. pisze:
> [...]
    z/1-_podatek-od-towarow-i-uslug-oraz-podatek-akcyzow
    y_/2-podatek-od-towarow-i-uslug/250-dokumentacja/251
    -faktury/294-wystawianie-faktury/182003-dane-weryfik
    acja-danych-faktura.html
    z/1-_podatek-od-towarow-i-uslug-oraz-podatek-akcyzow
    y_/2-podatek-od-towarow-i-uslug/250-dokumentacja/251
    -faktury/294-wystawianie-faktury/166700-dane-faktura
    -weryfikacja-danych.html

> [...]
    >ustawy o podatku od towarów i usług oraz przepisów wykonawczych do
    >powyższej ustawy, nakładającego na sprzedawcę obowiązek weryfikacji
    >danych podawanych przez nabywcę towarów, na podstawie których
    >wystawiana jest faktura VAT na rzecz podmiotu prowadzącego
    >działalność gospodarczą. Jednocześnie Wnioskodawca uważa, że
    >wystarczające jest ustne podanie przez nabywcę danych potrzebnych do
    >wystawienia faktury.
    >W świetle obowiązującego stanu prawnego stanowisko Wnioskodawcy w
    >sprawie oceny prawnej przedstawionego zdarzenia przyszłego uznaje się

    Taaa ... a potem przyjdzie inny urzad, sprawdzi dane i przywali kare,
    za sprzedaz papierosow ponizej ceny osobie prywatnej :-)

    Faktury na olej opalowy niby te same, a
    http://www.lex43.pl/#!/orzeczenia-sa/sygnatura/I%20S
    A/%C5%81d%201077/10

    "Fikcyjne dane nabywcy uniemożliwiały jego identyfikację a tym samym
    ustalenie,
    czy olej opałowy został wykorzystany zgodnie z jego przeznaczeniem.
    Przyjęcie
    przez sprzedawcę oświadczenia zawierającego nieprawdziwe dane nabywcy
    było zatem,
    z uwagi na cel regulacji, równoznaczne z jego brakiem.
    Oświadczeniem, o którym mowa w rozporządzeniu było bowiem wyłącznie
    oświadczenie zawierające dane zgodne ze stanem rzeczywistym lub
    zawierające nieistotne wady."

    http://www.podatki.biz/artykuly/14_14293.htm
    "Oświadczenia, by mogły być podstawą stosowania preferencyjnej stawki
    podatku akcyzowego, muszą zawierać wszystkie elementy wymagane
    przepisami prawa, a zarazem muszą być rzetelne, tj. zawierać dane
    zgodne z rzeczywistością. Wskazać należy, iż prawidłowo złożone
    oświadczenie o przeznaczeniu oleju na cele opałowe, zgodnie z wolą
    prawodawcy, jest warunkiem stosowania obniżonej stawki podatku
    akcyzowego. W sytuacji gdy oświadczenia są nieprawidłowe, nie jest
    możliwe skorzystanie ze stawki preferencyjnej."

    No ale to w zasadzie sie nie tyczy VAT ...

    J.

  • 112. Data: 2015-07-22 10:52:08
    Od: " ąćęłńóśźż" <ąćę@łńó.śżź>

    Istnieje jak najbardziej, ma nawet swój NIP jeśli wystąpi do US, nawet był
    obowiązek składania CIT (coś się parę lat temu pozmieniało), do tego
    oczywiście PIT jeśli rada rodziców była płatnikiem od umów zlecenia.

    -----

  • 113. Data: 2015-07-22 10:53:21
    Od: " ąćęłńóśźż" <ąćę@łńó.śżź>

    Nie brnij, Liwiuszu, nie brnij...

    -----

  • 114. Data: 2015-07-22 11:17:03
    Od: " ąćęłńóśźż" <ąćę@łńó.śżź>

    Tę interpretację wydał jakiś idiota do sześcianu (Dyrektor Izby Skarbowej w
    Poznaniu działając w imieniu Ministra Finansów).
    Proponuję temu idiocie (Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu działając w
    imieniu Ministra Finansów) zbyc/nabyć udział w garażu 240 stanowiskowym.
    Szkoda, że ci kretyni, przeróżni gówniani Naczelnicy, Dyrektorzy i podobne
    pomioty, nie są cytowani z imienia i nazwiska.,

    Pomijam już, że jak pójdziemy do pierwszego lepszego sklepu za rogiem, to
    nie wystawią nam faktury dla dwojga nabywców (a np. małżeństwo bardzo
    chętnie by wzięło wspólną fakturę na kibel czy prysznic) "bo system nie
    pozwala", ćwiczone wielokrotnie.

    -----
    "Kviat" <kviat@NIE_DLA_SPAMUneostrada.pl> wrote in message
    > No to jeszcze znalazłem coś takiego:
    > http://interpretacja-podatkowa.pl/interpretacja/poka
    z/1-_podatek-od-towarow-i-uslug-oraz-podatek-akcyzow
    y_/2-podatek-od-towarow-i-uslug/250-dokumentacja/251
    -faktury/294-wystawianie-faktury/163072-dostawa-towa
    row-faktura-udzial-wspolwlasnosc.html

  • 115. Data: 2015-07-22 11:20:57
    Od: " ąćęłńóśźż" <ąćę@łńó.śżź>

    Nie brnij, kolego, nie brnij...
    Ustawa o systemie oświaty się kłania.

    -----

  • 116. Data: 2015-07-22 11:42:16
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2015-07-22 o 11:20, ????? pisze:
    > Nie brnij, kolego, nie brnij...
    > Ustawa o systemie oświaty się kłania.

    Co konkretnie wynika? To, że znasz nazwę ustawy nie oznacza, że "się
    znasz". Ctrl-F "rada rodziców" to jeszcze nie prawo. Trzeba czytać ze
    zrozumieniem ;)

    --
    Liwiusz

  • 117. Data: 2015-07-22 11:45:04
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2015-07-22 o 10:52, ????? pisze:
    > Istnieje jak najbardziej, ma nawet swój NIP jeśli wystąpi do US, nawet był
    > obowiązek składania CIT (coś się parę lat temu pozmieniało), do tego
    > oczywiście PIT jeśli rada rodziców była płatnikiem od umów zlecenia.

    Nie brnij. Była już podawana interpretacja US, że RR Nipu nie powinna
    dostać.

    Ponadto NIP nie oznacza zdolności do czynności prawnych.

    --
    Liwiusz

  • 118. Data: 2015-07-22 11:46:34
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2015-07-22 o 11:17, ????? pisze:
    > Tę interpretację wydał jakiś idiota do sześcianu (Dyrektor Izby Skarbowej w
    > Poznaniu działając w imieniu Ministra Finansów).

    Lepszy idiota z US niż ąę.

    > Proponuję temu idiocie (Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu działając w
    > imieniu Ministra Finansów) zbyc/nabyć udział w garażu 240 stanowiskowym.

    Sam nie potrafisz, to wiadomo, ale czemu na innych swoje żale wynikające
    z niepowodzeń wylewasz?

> [...]
    > nie wystawią nam faktury dla dwojga nabywców (a np. małżeństwo bardzo
    > chętnie by wzięło wspólną fakturę na kibel czy prysznic) "bo system nie

    Wziąć FV na jednego i wystawić notę korygującą.

    --
    Liwiusz

  • 119. Data: 2015-07-22 16:57:46
    Od: " ąćęłńóśźż" <ąćę@łńó.śżź>

    Allah, alllah, alllah ,...

    -----

  • 120. Data: 2015-07-22 17:01:08
    Od: " ąćęłńóśźż" <ąćę@łńó.śżź>

    Ty nawet nie masz pojęcia, co to jest Rada Rodziców (szkoły).
    Masz dzieci??

    -----