  • 11. Data: 2002-04-30 19:43:46
    Temat: Re: Dwie komórki, gdy sam prowadzę działalnoś
    Od: "Cezary F." <c...@i...pl>

    > Musisz w razie kontroli uzasadnić "potrzebę" posiadania drugiej
    komórki.

    Z pierwszej komórki dzwonisz od 08.00 do 10.00
    z drugiej komórki od 10.00 do 12.00
    (to do godz. 18.00 wystarcza na ok 5 komórek)
    A możesz mieć jeszcze komórki do odbierania rozmów
    w określonych godzinach lub do dzwonienia na określone numery.

  • 12. Data: 2002-05-01 09:15:16
    Od: Tobi <t...@p...onet.pl>

    Kurde! Popatrz no se Cycu, co Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne tu se
    kurde na tej grupie pl.soc.prawo.podatki pisze (kurde):

    >On Tue, 30 Apr 2002, Tobi wrote:
    >[...]
    >
    > Gdzie to czytałeś ? Bo tu to na ogół wszyscy są zdania że
    >na linii "osobistej" to w KUP można wrzucić wg bilingu...

    Czytalem to tutaj: http://www.graczyk.com.pl/podfiz.htm#pdof21 jednak
    to zdanie nie zaprzecza, zeby mialo to byc na podstawie billingu. Jest
    tylko mowa o "maksimum 80%". A jesli idzie o billing, kto mi udowodni,
    ze dzwoniac do mojego ojca nie zalatwialem interesow firmy? Akurat
    jest tak, ze moj ojciec bedzie kupowal u mnie komputer (jest to
    przedmiot mojej dzialalnosci). W ten sposob moglbym uzasadnic kazda
    prywatna rozmowe.

    --
    - Tobiasz 'Tobi' Szlęk ------------\ ---- aukcje w sieci -------\
    - www.rower.xcom.pl -Rower OnLine- / ------------ www.adico.pl -/

  • 13. Data: 2002-05-01 11:53:16
    Od: Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne <s...@s...com.pl>

    On Wed, 1 May 2002, Tobi wrote:
    [...]
    >+ to zdanie nie zaprzecza, zeby mialo to byc na podstawie billingu. Jest
    >+ tylko mowa o "maksimum 80%".

    Acha, przyjąłem. Źle zrozumiałem, sądząc że chodzi
    o wpisanie "procentów z sufitu" :)

    >+ A jesli idzie o billing, kto mi udowodni,
    >+ ze dzwoniac do mojego ojca nie zalatwialem interesow firmy?

    Masz waść rację - miełam na myśli tylko to, że mając
    "niefirmowy" telefon powinieneś mieć biling z oznaczonymi
    rozmowami "słuzbowymi". Pewnie najlepiej z komentarzem,
    żeby nie poplatac się w zeznaniach cóż za interes z ojcem
    załatwiałeś :)

    Pozdrowienia, Gotfryd

  • 14. Data: 2002-05-02 00:50:31
    Temat: Re: Re: Dwie komórki, gdy sam prowadzę działalnoś
    Od: w...@a...com (Weronikad)

    >?=
    >From: "RZ" r...@g...pl
    >Date: 4/29/02 12:35 AM Pacific Daylight Time

    >Musisz w razie kontroli uzasadniae "potrzeb?" posiadania drugiej komórki.
    >
    >R.

    uzasadni, przeciez zona musi ustalic co na obiadek ugotowc. wystarczajacy powod
    aby posiadac wiele komorek.

  • 15. Data: 2002-05-02 04:40:21
    Od: Tobi <t...@p...onet.pl>

> [...]

    >rozmowami "słuzbowymi". Pewnie najlepiej z komentarzem,
    >żeby nie poplatac się w zeznaniach cóż za interes z ojcem

    Teraz, czy prawda jest, ze odliczamy tylko koszt impulsow, bez
    abonamentu i uslug dodatkowych, jak np. wspomniany billing?

  • 16. Data: 2002-05-02 14:11:16
    Od: Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne <s...@s...com.pl>

    On Thu, 2 May 2002, Tobi wrote:
    [...]
    >+ Teraz, czy prawda jest, ze odliczamy tylko koszt impulsow, bez
    >+ abonamentu i uslug dodatkowych, jak np. wspomniany billing?

    Abonament i usługi - nie są odliczalne, bo do prywatnych
    celów i tak byś ponosił ich koszt.
    Biling... przekracza moją zdolność interpretacji :(, bo
    skoro "osobiście" ci niepotrzebny...
    Może kto inny ma doświadczenia !

    - Gotfryd
    (z pozdrowieniami)

  • 17. Data: 2002-05-05 08:31:30
    Od: Tobi <t...@p...onet.pl>

> [...]

    >celów i tak byś ponosił ich koszt.
    > Biling... przekracza moją zdolność interpretacji :(, bo

    No to ciagne temat dalej - na jednej ze swoich dwoch linii
    telefonicznych korzystam tylko i wylacznie z polaczen dostepowych do
    internetu. Jak mam udowodnic, ze to byly impulsy zwiazane z DG? A moze
    nie musze udowadniac (mam firme informatyczna)?