  • 1. Data: 2003-08-19 09:01:42
    Temat: Dwa laptopy jako ST w jedno-osobowej firmie
    Od: Michal Z. <m...@s...com.pl>

    Czy moge zakupic sobie drugiego laptopa i wciagnac go do ewidencji srodkow
    trwalych mimo, ze mam firme jednoosobowa? Czy US tego nie zakwestionuje?

    Pozdrawiam
    Michal Z.

  • 2. Data: 2003-08-19 09:29:24
    Temat: Re: Dwa laptopy jako ST w jedno-osobowej firmie
    Od: maup <k...@m...in.tarnow.pl>

    Michal Z. wrote:
    > Czy moge zakupic sobie drugiego laptopa i wciagnac go do ewidencji srodkow
    > trwalych mimo, ze mam firme jednoosobowa? Czy US tego nie zakwestionuje?
    Inaczej - wytłumacz (możesz tu na forum), w jaki sposób ten drugi pomaga
    ci osiągnąć przychody i dlaczego jest on twojej firmie niezbędny do
    szczęścia.

    --
    = Pozdrawiam ================================ MauP ==
    = Piotr M. Kumor === GG 1676929 === ph.+48602796599 =

  • 3. Data: 2003-08-19 10:22:55
    Od: Michal Z. <m...@s...com.pl>

    maup <k...@m...in.tarnow.pl> wrote:
    >Inaczej - wytłumacz (możesz tu na forum), w jaki sposób ten drugi pomaga
    >ci osiągnąć przychody i dlaczego jest on twojej firmie niezbędny do
    >szczęścia.

    Wytlumaczenie nieoficjalne - drugi komputer dla czlonka rodziny.
    A czy ktos z grupy moglby podsunac oficjalne (dobre) wytlumaczenie/uzasadnienie?

    Firma moja zajmuje sie integracja systemow informatycznych, dostawa, instalacja
    sprzetu itp.
    Moze to pomoze?

    Pozdrawiam
    Michal Z.

  • 4. Data: 2003-08-19 11:16:23
    Od: "Daniel Chlodzinski" <d...@s...precz>

    Michal Z. wrote:

> [...]
    wytlumaczenie/uzasadnienie?

    > Firma moja zajmuje sie integracja systemow informatycznych, dostawa,

    Kolega sie z choinki urwal. Odliczenie drugiego laptopa to mniej pieniedzy
    do wspolnej kasy. Kasy do ktorej wplacam ja, Ty i wiekszosc ludzi z tej
    grupy. Z tej samej kasy oplacana jest policja, szpitale i czasem renta Twoje
    czy mojej babci. Ty natomiast pytasz sie jak tu zakombinowac aby ta kase
    uszczuplic. Za dlugo na sloncu przebywasz czy co ???
    Daniel

  • 5. Data: 2003-08-19 12:02:34
    Od: "Biedrona" <n...@b...com>

    Użytkownik "Daniel Chlodzinski" <d...@s...precz> napisał w wiadomości

> [...]
    > czy mojej babci. Ty natomiast pytasz sie jak tu zakombinowac aby ta kase
    > uszczuplic. Za dlugo na sloncu przebywasz czy co ???

    bla bla bla ....

    jeden możesz mieć np. do robienia stron www
    a drugi do obróbki grafiki lub video
    i mogą Cię pocałować w ....

  • 6. Data: 2003-08-19 12:05:54
    Od: "Andrzej R.CH" <s...@o...pl>

> [...]
    kase
    > uszczuplic. Za dlugo na sloncu przebywasz czy co ???

    Nawiedzony czy naiwny?
    Andrzej

  • 7. Data: 2003-08-19 12:08:32
    Od: Maciej Bebenek <m...@u...to.komorka.org>

    Dnia Tue, 19 Aug 2003 14:05:54 +0200, Andrzej R.CH <s...@o...pl> napisał:

    > Użytkownik "Daniel Chlodzinski" <d...@s...precz>

    > Nawiedzony czy naiwny?

    Racjonalny. Zyje z budzetowki :-)

    http://www.softsystem.pl/polish/polish.html

    M.

  • 8. Data: 2003-08-19 12:35:47
    Od: "Andrzej R.CH" <s...@o...pl>

    Użytkownik "Maciej Bebenek" <m...@u...to.komorka.org>

    > Racjonalny. Zyje z budzetowki :-)

    Rozumiem - znaczy naiwny.

  • 9. Data: 2003-08-19 13:08:04
    Od: Marcin Bohosiewicz <m...@e...kernel.pl>

    Michal Z. <m...@s...com.pl> wrote:

> [...]
    >
    > Firma moja zajmuje sie integracja systemow informatycznych, dostawa, instalacja

    Co mi sie nasuwa to diagnostyka sieci komputerowych....

    M.

    --
    -| == Marcin Bohosiewicz - MB8042-RIPE - m...@k...pl == |-
    -| == tel. +48 601 485097 - PLD Team - m...@p...org.pl == |-

  • 10. Data: 2003-08-21 17:39:39
    Od: Jastra <j...@g...sprint.pl>

    > wytlumaczenie/uzasadnienie?

    > instalacja

    Jesli masz cos wspolnego z sieciami, to musisz miec mozliwosc zestwienia
    sieci. Poza tym istnieje mozliwosc zostawienia jednego komputera u
    klienta, jesli jest to niezbedne z jakiegos powodu - by sobie popracowal
    na jkims programie, ktorego nie zainstalujesz mu na jego dysku, zanim sie
    na to wspolnie nie zdecydujecie. Jesli Ci padnie jeden komputer, to z
    czlonka rodziny zedzgasz chyba ten zapasowy, niezbedny do pracy, prawda?

> [...]
    > czy mojej babci. Ty natomiast pytasz sie jak tu zakombinowac aby ta kase
    > uszczuplic. Za dlugo na sloncu przebywasz czy co ???

    to prawda, ale niezakupienie tego komputera nie pozwoli sprzedawcy tegoz
    komputera zarobic odprowadzic naleznego podatku z tego tytulu.

    Zreszta, ostatnio priorytetem naszych wladcow jest turystyka w Iraku, to
    dlaczego Ci przeszkadza ograniczenie funduszy na ta galaz (nie)gospodarki ;-)
    Tam jest jeszcze gorecej, niz tu

    Pozdrowienia
    Basia