  • 1. Data: 2006-03-27 12:03:38
    Temat: Duplikat z 2005
    Od: "BL" <b...@p...pl>

    Hej,
    otrzymałem duplikat faktury z 2005 roku. W 2005 nie dostałem oryginału. Czy
    mogę go wrzucić w koszty bieżącego roku? Rozliczam sie na podstawie książki
    PiR, metodą tradycyjną (zwie się to chyba "memoriałową").

    Pozdrawiam,
    BL

  • 2. Data: 2006-03-27 12:55:41
    Temat: Re: Duplikat z 2005
    Od: Jan Werbiński <j...@j...com>

    Użytkownik "BL" <b...@p...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Czy mogę go wrzucić w koszty bieżącego roku? Rozliczam sie na podstawie
    > książki PiR, metodą tradycyjną (zwie się to chyba "memoriałową").

    Strzelam:
    nie możesz, musisz dopisać np do grudnia 2005 i skorygować pity.

    Prywatna http://www.janwer.com/
    Nasza siec http://www.fredry.net/

  • 3. Data: 2006-03-27 22:14:56
    Od: "Andżelika" <a...@c...pl>

    wiadomości news:e08nie$cs6$1@nemesis.news.tpi.pl...
> [...]
    > nie możesz, musisz dopisać np do grudnia 2005 i skorygować pity.
    >
    > --
    > Jan Werbiński O0oo....._[:]) bul, bul, bul

    może...z datą duplikatu ;-)

    pozdrawiam
    Andzia

  • 4. Data: 2006-03-29 10:22:28
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    BL wrote:

> [...]
    > oryginału. Czy mogę go wrzucić w koszty bieżącego roku? Rozliczam sie
    > na podstawie książki PiR, metodą tradycyjną (zwie się to chyba

    Pzry liczeniu kosztów metodą "tradycyjną", czyli "standardową" jest
    metoda kasowa a nie memoriałowa. Więc się zdecyduj.

  • 5. Data: 2006-03-29 14:29:43
    Od: "jacenty \(R\)" <www(at)goldap.net>

    > Pzry liczeniu kosztów metodą "tradycyjną", czyli "standardową" jest
    > metoda kasowa a nie memoriałowa. Więc się zdecyduj.

    A mi się wydawało, że "normalną" lub "tradycyjna" (ja nazwałbym bardziej
    "powszechną") jest metoda memoriałowa. Mylę się? Ilu czytelników tej listy
    prowadzi ewidencję "kasowo"?

  • 6. Data: 2006-04-07 22:26:14
    Od: "Andżelika" <a...@c...pl>

    Użytkownik "jacenty (R)" <www(at)goldap.net> napisał w wiadomości

    > A mi się wydawało, że "normalną" lub "tradycyjna" (ja nazwałbym bardziej
    > "powszechną") jest metoda memoriałowa. Mylę się? Ilu czytelników tej
    > listy
    > prowadzi ewidencję "kasowo"?

    ja nie :O

    pzdr