  • 11. Data: 2009-07-14 12:42:07
    Temat: Re: Drastycznie spadaja wpływy z akcyzy.
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    "dK" <c...@w...pl> writes:

    > Kolejki na granicy znowu rosną. W sobotę stałem w Krakowcu ponad 6
    > godzin na wjazd.
    > A tak na oko 90% z tego to "prawdziwi turyści" ;)

    No ale nawet jesli wjedzie 1000 mrowek dziennie i kazda ma 1000 paczek
    papierosow, to mamy rocznie 365 milionow paczek, a oficjalna sprzedaz
    to 3 czy 4 miliardy...

    MJ

  • 12. Data: 2009-07-14 12:47:42
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    Dnia Tue, 14 Jul 2009 13:00:45 +0200, Michal Jankowski napisał(a):

    > No ale ilez moze byc tego przemytu? Nie przesadzajmy...

    W mojej okolicy oceniam, że 80% wypalonych papierosów, to te z przemytu.

  • 13. Data: 2009-07-14 13:32:21
    Od: "dK" <c...@w...pl>

    > No ale nawet jesli wjedzie 1000 mrowek dziennie i kazda ma 1000 paczek
    > papierosow, to mamy rocznie 365 milionow paczek, a oficjalna sprzedaz
    > to 3 czy 4 miliardy...

    Kontrabanda nie dotyczy tylko mrówek. Poza tym,
    tych 1000 to spokojnie przez jedno przejscie z Ukrainą, a przejsć dużo
    więcej .

    dK

  • 14. Data: 2009-07-14 13:58:29
    Od: Tomek <t...@o...pl>

    Dnia 14-07-2009 o 13:11:11 Jacek_P <L...@c...edu.pl> napisał(a):

    > A ile chcesz tych nazwisk i imion wymienic? ;)
    > Bo jednak jest to system a nie pojedyncza personalizacja.
    > Watahe zainteresowana materialnie trwaniem tego
    > systemu oceniam na kilka...kilkanascie tysiecy
    > osob u samej gory. Kacykom dolnym to zwisa i powiewa,
    > kto bedzie u gory, bo oni sa plastyczni i do kazdego
    > sie dopasuja.

    Ok, chodziło mi tylko o to żeby ustalić że 'system polityczny'
    to tylko zbiorcza łatka dla grupy konkretnych osób.
    A że etykietki lubią rozpoczynać samodzielne życie,
    bez związku z tym co 'etykietyzują', zainterweniowałem :)

    --
    Pozdrawiam,
    Tomek

  • 15. Data: 2009-07-14 15:33:36
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Tue, 14 Jul 2009, Tomek wrote:

    > Ale Ty na poważnie bierzesz ten teatr ze straszakami na kapiszony ;) ?

    Gdzie tam :]
    IMVHO już samo istnienie immunitetu zaprzecza art.2 Konstytycji

    pzdr, Gotfryd

  • 16. Data: 2009-07-14 20:31:29
    Od: Jacek_P <L...@c...edu.pl>

    dK napisal:
    > Kontrabanda nie dotyczy tylko mrówek. Poza tym,
    > tych 1000 to spokojnie przez jedno przejscie z Ukrainą, a przejsć dużo
    > więcej .

    Blad. Juz w grudniu ubieglego roku funkcjonowalo ograniczenie
    przewozu papierosow do trzech paczek. PACZEK. Nie sztang.
    Wiem, bo akurat jechalem. We wrzesniu jeszcze nie bylo,
    w grudniu juz bylo :/
    --
    Pozdrawiam,

    Jacek

  • 17. Data: 2009-07-14 21:26:31
    Od: Tomek <t...@o...pl>

    Dnia 14-07-2009 o 22:31:29 Jacek_P <L...@c...edu.pl> napisał(a):

    > Blad. Juz w grudniu ubieglego roku funkcjonowalo ograniczenie
    > przewozu papierosow do trzech paczek. PACZEK. Nie sztang.
    > Wiem, bo akurat jechalem. We wrzesniu jeszcze nie bylo,
    > w grudniu juz bylo :/

    Blad - "funkcjonowalo"

    --
    Pozdrawiam,
    Tomek

  • 18. Data: 2009-07-15 19:00:29
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    jureq w <news:h3hupe$5dh$2@news.onet.pl>:

    > W mojej okolicy oceniam, że 80% wypalonych papierosów, to te z przemytu.

    Jakieś podstawy do tych ocen masz -- ktoś kiedyś o nie zapytać może ;-)

    --
    Tomasz Nycz
    [priv-->>X-Email]

  • 19. Data: 2009-07-16 09:51:40
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Wed, 15 Jul 2009, 'Tom N' wrote:

    > Jakieś podstawy do tych ocen masz -- ktoś kiedyś o nie zapytać może ;-)

    Jak będą "urzędowo" pytali, to zezna gdzie i kiedy widział jak celnicy
    niszczą papierosy metodą spalenia ich w dużej ilości, i na oko ocenił
    że to było 80% ;)
    Swoją drogą - chyba zniszczenie przechwyconego przemytu nie jest takie
    proste?
    Bo przecież pokazywane na zdjęciach metody niszczenia wielokrość
    podpadłyby pod przepisy o śmieciach, ochronie środowiska i innych takich,
    więc chyba muszą do recyklingu oddawać :P

    pzdr, Gotfryd