  • 1. Data: 2006-01-04 11:01:29
    Temat: Dostep do ustaw itd...
    Od: "gieroj44" <g...@w...pl>

    Witam.

    Szlag mnie trafia bo probuje znalezc dana ustawe w necie i wszystkie serwisy
    jakie znajduje sa platne... Czy jeszcze gdzies funckjonuje darmowy dostep do
    dziennikow ustaw itd....?? Dzieki za uwage.

    Pozdro.

    --
    KOSMED - Profesjonalny sprzęt kosmetyczny.
    0-502-981-882.

  • 2. Data: 2006-01-04 11:11:34
    Temat: Re: Dostep do ustaw itd...
    Od: "Roman Rumpel" <romane@screwspam,gazeta.pl>

    gieroj44 <g...@w...pl> dosć niespodziewanie napisał(a):
> [...]
    > serwisy jakie znajduje sa platne... Czy jeszcze gdzies funckjonuje
    > darmowy dostep do dziennikow ustaw itd....?? Dzieki za uwage.

    Sejm czyli isip.sejm.gov.pl
    albo ( polecam) polskieustawy.com

    --
    Roman Rumpel Skype: siedemrumpli
    C Hollywood Homicide

  • 3. Data: 2006-01-04 12:01:13
    Od: "gieroj44" <g...@w...pl>

    Wielkie dzieki.... mam malo czasu na znalezienie roznych ustaw a w
    wyszukiwarkach kroluja sms po 9 netto :(( Teraz sie uda :)