-
1. Data: 2005-07-25 09:24:38
Temat: Dostawy wewnątrzunijne - potwierdzenia
Od: aquen <t...@a...pl>
Witam,
proszę o informacje jak radzicie sobie z potwierdzeniami tych dostaw. Od
maja 2004 daję klientom z UE do potwierdzenia, przy każdej dostawie,
fakturę, specyfikację i potwierdzenie odbioru towaru, muszą się podpisać
+ data + miejscowość. Dla nich to najwyraźniej paranoja bo albo mają mnie
za kogoś szczególnie nawiedzonego ( idiotę ) albo źle się podpisują, zła
data albo nie ta miejscowość co miejsce dostawy itp.
Może ktoś ma jakieś inne rozwiązania, bardziej unijne, które zostały już
skontrolowane przez urzędników US?
Proszę o pomoc i pozdrawiam
Tomek
-
2. Data: 2005-07-25 11:54:49
Temat: Re: Dostawy wewnątrzunijne - potwierdzenia
Od: "Magdalena B" <m...@p...onet.pl>
Użytkownik "aquen" <t...@a...pl> napisał w wiadomości
news:opsugprckui4zfr5@tomek...
> Witam,
> proszę o informacje jak radzicie sobie z potwierdzeniami tych dostaw. Od
> maja 2004 daję klientom z UE do potwierdzenia, przy każdej dostawie,
> fakturę, specyfikację i potwierdzenie odbioru towaru, muszą się podpisać
> + data + miejscowość. Dla nich to najwyraźniej paranoja bo albo mają mnie
> za kogoś szczególnie nawiedzonego ( idiotę ) albo źle się podpisują, zła
> data albo nie ta miejscowość co miejsce dostawy itp.
> Może ktoś ma jakieś inne rozwiązania, bardziej unijne, które zostały już
> skontrolowane przez urzędników US?
Zatwierdzone po kontroli:
- jesli towar wysyłam za posrednictwem firmy przewozowej mam podpisaną kopię
CMR i to wystarczy
- jesli zawozi mój kierowca to wypisuję dokument na którym umieszczam:
1. środek transportu
2. nazwisko kierowcy
3. specyfikacja towaru
4. data odbioru (każę wpisywać kierowcy)
5. miejsce na potwierdzenie odbioru podpisem
--
<><><><><><><><><><><><><><><><><><><>
Pozdrawiam
MB
[księgowość, podatki, wynagrodzenia, ZUS]
-
3. Data: 2005-07-25 16:53:56
Temat: Re: Dostawy wewnątrzunijne - potwierdzenia
Od: Paszczak <s...@h...pl>
aquen <t...@a...pl> wrote:
> proszę o informacje jak radzicie sobie z potwierdzeniami tych dostaw. Od
> maja 2004 daję klientom z UE do potwierdzenia, przy każdej dostawie,
> fakturę, specyfikację i potwierdzenie odbioru towaru, muszą się podpisać
> + data + miejscowość. Dla nich to najwyraźniej paranoja bo albo mają mnie
> za kogoś szczególnie nawiedzonego ( idiotę ) albo źle się podpisują, zła
> data albo nie ta miejscowość co miejsce dostawy itp.
> Może ktoś ma jakieś inne rozwiązania, bardziej unijne, które zostały już
> skontrolowane przez urzędników US?
Od 1 czerwca 2005 ten przepis się zmienił - wystarczy faktura, 'specyfikacja
ładunku' (czyli często ta sama faktura) i potwierdzenie od firmy
transportowej (ja zbieram listy przewozowe i wydruki trackingu z WWW).
P.