  • 1. Data: 2004-09-29 18:54:29
    Temat: Dokumenty obce zamknięte na klucz?
    Od: "ESka" <eskaes@wp_._pl>

    Dziś w firmie produkującej meble biurowe dowiadywałyśmy się o cenę regałów
    do biura rachunkowego. Otrzymałyśmy przy okazji informację, że jakieś 1,5
    roku temu wyszło rozporządzenie, że dokumenty obce w takim biurze muszą być
    trzymane zamknięte w szafkach pod kluczem. Tak im powiedział jakiś
    wcześniejszy kontrahent. No i mamy dylemat: co to za rozporządzenie?

    Czy ktoś o tym słyszał? Nie przychodzi mi do głowy jak coś takiego szukać?

    Pozdrawiam,
    Eska

  • 2. Data: 2004-09-30 08:19:51
    Temat: Re: Dokumenty obce zamknięte na klucz?
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    ESka wrote:
> [...]
    > takim biurze muszą być trzymane zamknięte w szafkach pod kluczem. Tak
    > im powiedział jakiś wcześniejszy kontrahent. No i mamy dylemat: co to

    Może to z 2003:
    http://www.gazetaprawna.pl/dzialy/2.html?numer=968&d
    ok=968.2.3.2.9.3.0.1.htm