  • 1. Data: 2004-10-11 00:50:56
    Temat: Dobre biuro rachunkow we Wrocławiu
    Od: Gawel <g...@m...pl>

    Hajo,
    czy ktos moze mi plecic DOBRE i w miare
    tanie biuro rachunkowe we Wrocławiu, ktore obsluzy jednoosobowa
    dzialnosc gospodarcza ?

    z gory dzieki

    gawel

  • 2. Data: 2004-10-11 07:40:21
    Temat: Re: Dobre biuro rachunkow we Wrocławiu
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    > czy ktos moze mi plecic DOBRE i w miare
    > tanie biuro rachunkowe we Wrocławiu, ktore obsluzy jednoosobowa
    > dzialnosc gospodarcza ?
    >
    > z gory dzieki

    a nie szkoda Ci kasy? To nie jest trudne, kup kilka ksiazek, posiedz nad
    nimi miesiac i wszystko zalapiesz.

    P.

  • 3. Data: 2004-10-11 12:41:30
    Od: "TomiLee" <t...@o...pl>

    Użytkownik "Przemek R."
    pl> napisał w wiadomości

    > a nie szkoda Ci kasy? To nie jest trudne, kup kilka ksiazek, posiedz nad
    > nimi miesiac i wszystko zalapiesz.

    haha.... ;))) dobre.....
    A nastepnie wpierdziel sie w niezle bagno....
    A gdzie znajomosc przepisow ?????
    Juz nie tacy chojracy do mnie przychodzili do mnie, zebym im wszystko
    "odkrecil".

    Pozdrawiam. Wlasciciel Biura rachunkowego

  • 4. Data: 2004-10-11 13:56:18
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

> [...]
    > A gdzie znajomosc przepisow ?????
    > Juz nie tacy chojracy do mnie przychodzili do mnie, zebym im wszystko

    Rozumiem ze biuro r. prowadzisz? :-)

    przy jednoosobowej firmie (malej) to jeszcze nie tak skomplikowane,
    wystarczy poczytac i porobic cwiczenia, ew.
    za konsultacje w biurze zaplacic (co i jak), chyba ze ktos ma za duzo
    pieniedzy to niech placi co miesiac.

    P.

  • 5. Data: 2004-10-11 21:12:36
    Od: "TomiLee" <t...@o...pl>

    Użytkownik "Przemek R."
    pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > wystarczy poczytac i porobic cwiczenia, ew.
    > za konsultacje w biurze zaplacic (co i jak), chyba ze ktos ma za duzo

    Tu w sumie nie chodzi nie o placenie, co o nie narobienie sobie problemow.
    Z doswiadczenia wiem, ze osoby prowadzace sobie same ksiazke lub ryczalt, po
    pierwszej kontroli nagle zmieniaja zdanie i wybieraja uslugi biura
    rachunkowego. Dlaczego ? Bo na takiej kontroli dopiero wychodzi jakimi super
    ksiegowymi byli. (a raczej jakimi nie byli)
    W naszym cudownym kraju przepisy podatkowe (i nie tylko) zmieniaja sie tak
    szybko, ze nikt (kto w tym gleboko nie siedzi) nie nadazy za zmianami. I
    moze to drogo kosztowac... Drozej niz uslugi biura rachunkowego.

    A co do uslug biur rachunkowych. Faktem jest, ze sa biura, gdzie w zyciu nie
    zanioslym dokumentow, bo DUZE problemy bym mial na kontroli. ;)))

    Pozdrawiam. TomiLee

  • 6. Data: 2004-10-12 07:30:27
    Od: "grzess" <k...@w...pl>

    > A co do uslug biur rachunkowych. Faktem jest, ze sa biura, gdzie w zyciu
    nie
    > zanioslym dokumentow, bo DUZE problemy bym mial na kontroli. ;)))

    a po czym poznajesz ktore biuro stworzy problemy przy kontroli?
    widzialem tu oferty kogos z zawiercia i pewnie jego masz na mysli, sadzac po
    zapytaniach, ktore tu serwowal, a ponoc to biuro rachunkowe
    rozumiem, ze wskazane jest aby prowadzilo doradztwo podatkowe
    nadal zastanawia mnie jak inaczej poznac zle biuro?

    pozdrawiam
    grzess

  • 7. Data: 2004-10-12 17:12:25
    Od: "TomiLee" <t...@o...pl>

    Użytkownik "grzess" <k...@w...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > rozumiem, ze wskazane jest aby prowadzilo doradztwo podatkowe
    > nadal zastanawia mnie jak inaczej poznac zle biuro?

    Trzeba sie orientowac. Popytac ludzi. moze ktos juz prowadzi i jest
    zadowolony.
    A najczesciej to czy biuror achunkowe jest dobre wychodzi wlasnie na
    kontroli... albo znacznie wczesniej... ;)))

    P.S. Nie mialem na mysli biura z Zawiercia. Zadko tu zagladam ;)))

    Pozdrawiam. Tomilee

  • 8. Data: 2004-10-12 18:01:08
    Od: "Profil1" <j...@n...pl>

> [...]
    > rozumiem, ze wskazane jest aby prowadzilo doradztwo podatkowe
    > nadal zastanawia mnie jak inaczej poznac zle biuro?

    Sygerujesz ze biuro ktore nie ma zatrudnia doradcy podatkowego jest zlym
    biurem??
    To kompletnie nie rozumie po co wydaja te cale swiadectwa kwalifikacyjne?
    Przeszedlem mase kontroli i bylo OK jesli ktos potrzebuje referencji nie ma
    problemu.
    Pozdr.
    KJ

  • 9. Data: 2004-10-13 23:27:37
    Od: "grzess" <k...@w...pl>

> [...]
    > Przeszedlem mase kontroli i bylo OK jesli ktos potrzebuje referencji nie

    chetnie zobacze te referencje:)

    grzess