  • 11. Data: 2011-04-18 20:27:59
    Temat: Re: Długa nazwa usługi na fakturze
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    No dobra - głupi po prostu jestem. Program umożliwia robienie dłuższych
    opisów, tylko trzeba wiedzieć JAK. Dobrze, że support działa wieczorami :-)
    Dzięki wszystkim za pomoc. Skoro już google to archiwizuje, to napiszę
    dla potomności: sprawa dotyczy Małej Księgowości, wypisując fakturę,
    podając cenę oraz ilość określonego towaru można wcisnąć _strzałkę_ na
    końcu pola z nazwą towaru/usługi i tam sobie wklepać dowolny tekst,
    który będzie rozszerzeniem pola. Prawda, że proste? :-)
    Czas reakcji autora: 1.5h (mail wysłany koło 20:30). Jestem pełen
    podziwu - ja klientów tak nie rozpieszczam ;-)

    Maciek

  • 12. Data: 2011-04-18 20:56:57
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 4/18/2011 3:27 PM, Maciek wrote:
    > Czas reakcji autora: 1.5h (mail wysłany koło 20:30). Jestem pełen
    > podziwu - ja klientów tak nie rozpieszczam;-)

    ja bym za taki czas odpowiedzi wyleciał z pracy. :)
    U nas limit na odpowiedz klientowi (ze przynajmniej sie majla dostało)
    jest 15 minut.

  • 13. Data: 2011-04-18 21:02:46
    Od: <s...@a...pl>

    ^^^^ ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
    > Ja odmowie zaplaty, gdyz umowy ustnej z Toba nie zawieralem. Bedziesz
    > musial
    ^^^^^^^^^^^^^^

    Najpierw piszesz, że faktura jest dowodem. Później piszesz, że nie
    zawierałeś umowy. Ale wg twojego rozumowania ja mam dowód na zawarcie tej
    umowy!

    Podpowiem: faktura nie jest dowodem zawarcia umowy :)

  • 14. Data: 2011-04-18 21:06:13
    Od: <s...@a...pl>

    > Podpowiem: faktura nie jest dowodem zawarcia umowy

    A nauczył mnie tego niejaki Gotfryd dawno temu :D a on jest... jak
    wyrocznia, o czym niektórzy się tu przekonali.

  • 15. Data: 2011-04-18 21:16:51
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik <s...@a...pl> napisał w wiadomości

    > A nauczył mnie tego niejaki Gotfryd dawno temu :D a on jest... jak
    > wyrocznia, o czym niektórzy się tu przekonali.

    To czym jest faktura? Derywatem jakims?
    Przeciez dokumentuje operacje gospodarcza - a operacja gospodarcza zawsze
    nastepuje miedzy podmiotami realizujacymi jakas umowe.

    Pozdrawiam
    SDD

  • 16. Data: 2011-04-18 21:21:22
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

> [...]
    >
    > Najpierw piszesz, że faktura jest dowodem. Później piszesz, że nie
    > zawierałeś umowy. Ale wg twojego rozumowania ja mam dowód na zawarcie tej

    Fotografia przedstawiajaca Pana A podczas spolkowania z Pania B tez jest
    dowodem ich zazylosci, ale moze ona byc tez fotomontazem.
    Za odpowiednia oplata mozna takze namowic paru bliznich do naruszenia osmego
    przykazania - zalatwione w ten sposob zeznania tez beda dowodem, choc z
    prawda nie maja nic wspolnego.

    Moga byc dowody i dowody falszywe.

    Pozdrawiam
    SDD

  • 17. Data: 2011-04-19 10:04:59
    Od: Kamil <a...@a...com>

    Dnia Mon, 18 Apr 2011 23:21:22 +0200, SDD napisał(a):

    > Moga byc dowody i dowody falszywe.

    No i objawił się filozof ;P

  • 18. Data: 2011-04-19 10:15:57
    Od: Kamil <a...@a...com>

    Dnia Mon, 18 Apr 2011 15:56:57 -0500, witek napisał(a):

    > ja bym za taki czas odpowiedzi wyleciał z pracy. :)
    > U nas limit na odpowiedz klientowi (ze przynajmniej sie majla dostało)
    > jest 15 minut.

    Z tą różnicą że wy kroicie swoich klientów na kolosalną kasę.
    A autor MK działa charytatywnie :)
    Więc jest i tak REWELACYJNIE z supportem.

    Firma Brit z kolei - to daje sobie czas odpowiedzi - o ile nawet zechce!! -
    kilka miesięcy. Jak kiedyś polecałem ich program - to ostatnio ODRADZAM
    zdecydowanie - support do dupy i ogólnie - kicha straszna. Zlikwidowali
    forum, gdzie paru zapaleńców wytykało błędy w ich programach...teraz forum
    nie ma - support praktycznie nie istnieje....pora na migrację :)

  • 19. Data: 2011-04-19 12:16:56
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 4/19/2011 5:15 AM, Kamil wrote:
    > Z tą różnicą że wy kroicie swoich klientów na kolosalną kasę.

    noo, fakt.

  • 20. Data: 2011-04-19 13:44:57
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Kamil" <a...@a...com> napisał w wiadomości

    > No i objawił się filozof ;P

    Prawo to nie matematyka. Nie obowiazuje tu logika zero-jedynkowa, lecz
    logika rozmyta.

    Zeznania stron sa przeciez rowniez niewatpliwie dowodem, jednak sad rzadko
    jedynie na ich podstawie wydaje wyrok - nawet gdy sa one zgodne (np. w
    sprawach rozwodowych).

    Pozdrawiam
    SDD