  • 11. Data: 2007-03-07 11:39:05
    Temat: Re: Deklaracja rozliczeniowa za luty 2007
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    Użytkownik wrote:

    > opłacający składki wyłącznie za siebie nie musi skladać DRA, musi
    > jedynie zapłacić w terminie...

    Składać nie musi, ale to tylko zwolnienie ze składania-
    deklarację i tak trzeba zrobić.

  • 12. Data: 2007-03-07 12:50:45
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Wed, 7 Mar 2007, Berti wrote:

    > Nie rozumiem tego, dlaczego przyjmuja tylko druki z Platnika, przeciez to
    > bez znaczenia jaki program drukuje zwykla karte papieru z formulkami.

    Tia... mają taki "system", że kartka musi trafić we właściwe pozycje
    przy skanowaniu.
    W zasadzie nie ma przeciwwskazań żeby to byl inny wydruk (z właściwymi
    kolorami itp), ale ponieważ przeciętny wydruk mocno odbiega od ichniego
    "wzorca" i się "nie czyta", to nie przyjmują.
    Kiedyś już chciałem im podrzucić spreparowany falsyfikat oryginalnego
    druku :> - ale potrzeba na razie przeminęła :)

    > Powaznie nie przyjma mi jak wydrukuje czyms innym?

    Myślę że jak zrobisz to co chciałem, czyli zrobisz im wierny duplikat
    (uwaga na odstępy od marginesów i kolory!!!!) ich "oryginalego
    formularza", to powinni łyknąć.

    pzdr, Gotfryd

  • 13. Data: 2007-03-07 14:23:01
    Od: "GP" <g...@w...pl>

    > Składać nie musi, ale to tylko zwolnienie ze składania-
    > deklarację i tak trzeba zrobić.

    No właśnie, zdaje się już kiedyś o tym było... A czy jest to gdzieś zapisane
    w formie ustawy, rozporządzenia czy czego tam jeszcze?
    Bo ja bez bicia sie przyznaję, że nie składam i nie robię. I wg mnie tak by
    mogło pozostać...
    Graszka

  • 14. Data: 2007-03-07 16:31:55
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    GP wrote:

    > No wła?nie, zdaje się już kiedy? o tym było... A czy jest to gdzie?
    > zapisane w formie ustawy, rozporz?dzenia czy czego tam jeszcze?
    > Bo ja bez bicia sie przyznaję, że nie składam i nie robię. I wg mnie
    > tak by mogło pozostać...
    > Graszka

    Jest w ustawie o sus art 46.2
    wg mnie i kontrolujących oznacza on obowiązek oblicznia i rozliczania
    składek w formie deklaracji.
    Ponadto z art 98.1 pkt 5) wynika obowiązek
    prowadzenia takiej właśnie dokumentacji.

  • 15. Data: 2007-03-09 13:53:54
    Od: "Berti" <b...@z...pl>

    > Myślę że jak zrobisz to co chciałem, czyli zrobisz im wierny duplikat
    > (uwaga na odstępy od marginesów i kolory!!!!) ich "oryginalego
    > formularza", to powinni łyknąć.

    Zrobilem Platnikiem, z ktorym dlugo walczylem bo chcial abym wpisal mu
    jakies dane inaczej nie przepuszczal mi dokumentu, wpisalem mu cos tam byle
    co recznie i dopiero puscil. Konkretnie to chodzilo o menu Ustawienia
    programu > Wyliczenia > Parametry wyliczeniowe. Czy jest w necie gdzies
    ogolnie dostepny poradnik do tego co tam nalezy wpisac?