  • 1. Data: 2009-09-08 11:41:58
    Temat: Darowizna od matki
    Od: "Rafał Wawrzycki" <rwawrzycki@WYWAL_TOwp.pl>

    Witam!

    Pytanko mam: czy darowizna (pierwsza od przynajmniej szeœciu lat)
    zrobiona przez matkę na rzecz syna w wysokoœci 5000 zł musi być
    zgłoszona do US i zapłacony jakiœ podatek? W ogóle musi być spisana
    umowa darowizny?

    --
    Pozdrawiam,
    Rafał Wawrzycki

    http://prw.terror404.net/rwawrzycki/
    Odpowiadajšc na adres prywatny usuń WYTNIJ_TO.

  • 2. Data: 2009-09-08 11:46:48
    Temat: Re: Darowizna od matki
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    Dnia Tue, 08 Sep 2009 13:41:58 +0200, Rafa? Wawrzycki napisał(a):

> [...]
    > zrobiona przez matkę na rzecz syna w wysokoœci 5000 zł musi być
    > zgłoszona do US i zapłacony jakiœ podatek? W ogóle musi być spisana

    Do kwoty 9637 zł w ciągu 5 lat nie trzeba zgłaszać ani płacić.

  • 3. Data: 2009-09-08 13:27:44
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Rafał Wawrzycki wrote:
    > Witam!
    >
    > Pytanko mam: czy darowizna (pierwsza od przynajmniej sze?ciu lat)
    > zrobiona przez matkę na rzecz syna w wysoko?ci 5000 zł musi być
    > zgłoszona do US

    nie
    i zapłacony jaki? podatek?

    nie