  • 1. Data: 2004-10-12 13:01:43
    Temat: Darowizna
    Od: "Kalina" <k...@w...pl>

    Witam:)
    Jako, ze google nie potrafil odpowiedziec mi na moje pytanie zwracam sie do
    grupowiczow. Pierwsze pytanie dotyczy wspolnego rozliczania sie malzonkow.
    Czy zostalo utrzymane? Z tego co zdolalam sie zorientowac to tak, ale
    chcialabym sie upewnic. A teraz meritum. Chcialabym przekazac darowizne na
    pewne stowarzyszenie, ale nie osiagam dochodow. Jesli bede sie rozliczala z
    mezem moge ja odliczyc od podatku czy raczej darowizna powinna isc z jego
    konta? I do jakiej kwoty przysluguje odliczenie?
    Pozdrawiam
    Kalina

  • 2. Data: 2004-10-12 13:44:54
    Temat: Re: Darowizna
    Od: "Baśka" <b...@p...pl>

    Użytkownik "Kalina" <k...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Pozdrawiam
    > Kalina
    >
    > odliczenie jedynie od dochodu męża do wysokości max 350 zl
    Baśka

  • 3. Data: 2004-10-12 14:04:44
    Od: "Kalina" <k...@w...pl>

    Użytkownik "Baśka" <b...@p...pl> napisał w wiadomości

    > Baśka

    Wielkie dzięki:)

    Kalina

  • 4. Data: 2004-10-12 18:41:31
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Tue, 12 Oct 2004, Kalina wrote:
    [...]
    >+ Pierwsze pytanie dotyczy wspolnego rozliczania sie malzonkow.
    >+ Czy zostalo utrzymane?

    IMHO za wcześnie na takie pytanie. "Czy zostało" to będziemy wiedzieli
    najwcześniej 1.XII - bo do do końca listopada muszą zostać przyjęte
    przepisy "nakładające daniny" o charakterze rocznym (w tym podatek
    dochodowy).

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, ZUS)