  • 1. Data: 2008-03-15 00:39:38
    Temat: DG - wykonanie oprogramowania komputerowego - VAT
    Od: Alan <a...@w...pl.ooo>

    Cześć,

    zastanawiam się na jedną kwestią. Prowadzę od niedawna DG. Podpisałem
    umowę z firmą na napisanie programu komputerowego (z przeniesieniem praw
    majątkowych). Jaki VAT za to zapłacę? Wydawało mi się, że standardowo
    22% ale znalazłem coś takiego:

    http://www.vat.pl/stawki_i_zasady_vat_interpretacje_
    1217.php

    "Wykonanie oprogramowania komputerowego - 2005.07.21"

    Fakt, faktem stare toto i może coś się zmieniło. Czy ktoś z grupowiczów
    jest w temacie DG jako firmy informatycznej i może mi naświetlić sprawę?
    Jakie PKWIU w tym przypadku obowiązuje?

    --
    Alan

  • 2. Data: 2008-03-15 01:31:10
    Od: Alan <a...@w...pl.ooo>

    Alan pisze:
> [...]
    >
    > Fakt, faktem stare toto i może coś się zmieniło. Czy ktoś z grupowiczów
    > jest w temacie DG jako firmy informatycznej i może mi naświetlić sprawę?

    znalazłem coś takiego:
    http://poradapodatkowa.pl/stawka_podatku_towarow_usl
    ug_wykonanie_nastepujacej_uslugi_strona_ramach.html

    czy ktoś potwierdzi?

    --
    Alan

  • 3. Data: 2008-03-15 09:29:01
    Od: "t...@o...pl" <t...@o...pl>

    Dnia 15-03-2008 o 02:31:10 Alan <a...@w...pl.ooo> napisał(a):

    1217.php

    > znalazłem coś takiego:
    > http://poradapodatkowa.pl/stawka_podatku_towarow_usl
    ug_wykonanie_nastepujacej_uslugi_strona_ramach.html

    > czy ktoś potwierdzi?

    Tak, minister finansów w interpretacji indywidualnej :)

    pozdr,
    tommyz

  • 4. Data: 2008-03-15 18:29:21
    Od: Alan <a...@w...pl.ooo>

    t...@o...pl pisze:

    ug_wykonanie_nastepujacej_uslugi_strona_ramach.html

    > Tak, minister finansów w interpretacji indywidualnej :)

    to ja wiem :) miałem nadzieję że znajdę kogoś kto wykonuje podobne usługi.

    --
    Alan