  • 1. Data: 2005-12-11 21:04:24
    Temat: DG - student - umowa zlecenie
    Od: "Rafal M" <m...@p...gazeta3.4pl>

    Witam

    Jak osoba majaca DG (ryczalt + vat) moze rowniez pracowac na umowe zlecenie?
    Jestem studenetm dziennym, ale planuje przeniesienie sie na zaoczne.

    Rafal

    Odpowiadajac na moj email
    usun cyfry z adresu

  • 2. Data: 2005-12-11 21:35:54
    Temat: Re: DG - student - umowa zlecenie
    Od: "macias" <m...@p...onet.pl>

    > Witam
    >
    > Jak osoba majaca DG (ryczalt + vat) moze rowniez pracowac na umowe zlecenie?
    > Jestem studenetm dziennym, ale planuje przeniesienie sie na zaoczne.

    No wg mnie to wykonując zlecenie zawarte we wcześniej zawartej umowie. Nijak
    inaczej :)

  • 3. Data: 2005-12-11 21:52:05
    Od: Tomek <t...@o...pl>

    macias wrote:

    > No wg mnie to wykonując zlecenie zawarte we wcześniej zawartej umowie. Nijak
    > inaczej :)

    No jak nie :) MOze wykonywac stosu zlecen z poza zakresu swojej DG

  • 4. Data: 2005-12-11 21:52:30
    Od: Tomek <t...@o...pl>

    macias wrote:

    > No wg mnie to wykonując zlecenie zawarte we wcześniej zawartej umowie. Nijak
    > inaczej :)

    Zreszta w ramach DG tez moze zlecenia wykonywac tylko beda szly na konto
    DG wsensie podatkow

  • 5. Data: 2005-12-12 18:04:04
    Od: "macias" <m...@p...onet.pl>

    > No jak nie :) MOze wykonywac stosu zlecen z poza zakresu swojej DG

    A gdzie ja napisałem inaczej?