  • 31. Data: 2009-07-14 18:54:16
    Temat: Re: DG prowadzona razem z zona
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2009-07-14, Tristan <n...@s...pl> wrote:

    [...]

    > Dobra, inaczej rozumiemy kontekst, pierdolić to.

    Nie było większego kontekstu niż to co zacytowałem, boś odpowiedział
    bezpośrednio pod postem autora wątku.

    > Bo inaczej rozumiemy sens tej wypowiedzi, po co się mamy o to kopać?
    > Mi nie zależy.

    Pogrążasz się. :)

    > Dobra, uprościłem. Nie jestem specjalistą, opierałem się na swojej wiedzy.
    > teraz mi ją rozszerzyłeś i już wiem, że jak ktoś jest psychopata, a do tego
    > zastosujemy poszerzone rozumienie sposobu zatrudnienia, to może.

    LOL. Psychopatą. Koniecznie. :)

    > Ojejku jejku, Panie Nieomylny i Precyzyjny. Ty zawsze wszystko robisz
    > idealnie, a jak ktoś coś nieprecyzyjnie powie, to trzeba go ukamieniować.

    Na grupie zajmującej się prawem? Zwrócić uwagę należy.
    Mnie też zwracali niejednokrotnie i szat nie darłem.
    Sprawdź se w google.

    > Dobra, umówmy się na dwustronnego PLONKa. Ty nie będziesz musiał cierpieć z
    > powodu moich pogrążających wypowiedzi debila, a ja nie będę musiał
    > wysłuchiwać pouczeń Pana Nieomylnego.

    W takim tempie to za niedługo zostaniesz tu Ty i Twój KF :D

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 32. Data: 2009-07-15 08:59:58
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z wtorek 14 lipiec 2009 17:28
    (autor Gotfryd Smolik news
    publikowane na pl.soc.prawo.podatki,
    wasz znak: <Pine.WNT.4.64.0907141719511.2720@quad>):

    > Bo ja też jestem uczulony - ale na to, że najpierw się dzieciom
    > w szkole mówi że nie da się od 2 odjąć 5, później się mówi że
    > się da, tylko pierwiastka wyciągnąć "nie idzie", później się
    > mówi że jakby tak uzupełnić zbiór...
    > Czysta paranoja.

    Nie, nie paranoja. Normalność. Nic nie ma nieskończonej rozdzielczości. Nie
    da się podać wszystkiego nieskończenie dokładnie. Ani odbiorca tego nie
    pojmie ani nadawca może nie mieć kompletnej wiedzy. Nie jest więc nic
    dziwnego, że w szkołach uczy się etapami.

    No i dobrze.

    --
    Tristan