  • 1. Data: 2006-04-26 17:48:36
    Temat: DG /kup notebook i monitor LCD
    Od: "brzoskwiinia" <a...@N...alpha.net.pl>

    Witam:)Czy nie będzie "podpadać" przy jednoosobowej DG w KUP notebook i LCD
    monitor,oczywiście zapisane w róznym czasie,ale czy ktoś nie zada pytania w
    razie weryfikacji po co jednej osobie tyle "szczęścia" na raz?
    pozdrawiam ania

  • 2. Data: 2006-04-26 20:56:52
    Temat: Re: DG /kup notebook i monitor LCD
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Wed, 26 Apr 2006, brzoskwiinia wrote:

    > Witam:)Czy nie będzie "podpadać" przy jednoosobowej DG w KUP notebook i LCD
    > monitor,oczywiście zapisane w róznym czasie,ale czy ktoś nie zada pytania w
    > razie weryfikacji po co jednej osobie tyle "szczęścia" na raz?

    Nie wiem czy nie zada. Ale mam 2 kompletne kompy (wcale nie takie
    najnowsze, jeden to AMD 350MHz - chodzi o ideę) i kontrola o nic
    nie pytała. A odpowiedź byłaby prosta - nie stać mnie na to żeby
    mi komp nie działał...
    Oddzielny LCD ? A szanowna pani to wybraża sobie pracę po kilka
    godzin dziennie na notebooku bez podpięcia "normalnej" myszki,
    klawiatury i monitora?? Bo ja nie!
    ;>

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, memoriał, ZUS)

  • 3. Data: 2006-04-26 21:46:30
    Od: "brzoskwiinia" <a...@N...alpha.net.pl>

> [...]
    > Oddzielny LCD ? A szanowna pani to wybraża sobie pracę po kilka
    > godzin dziennie na notebooku bez podpięcia "normalnej" myszki,

    Dziękuję za odpowiedz:)kilkugodzinna praca na notebooku jest przynajmniej
    dla mnie nie do wykonania:)Chciałam jeszcze tylko dopytać,czy dokupując
    np.monitor,drukarkę do komputera,który stał się moją własnością długo przed
    uruchomieniem DG i nie jest w EŚT i EW,dlatego,że wart jest na dzień
    dzisiejszy grosze i nawet nie wiem jak go wycenić ,ale nadal działa
    ,powinnam napisac jakieś oświadczenie,że będę go wykorzystywać w DG by móc
    to co dokupię zaliczyć w KUP?
    pozdrawiam ania

  • 4. Data: 2006-04-27 07:00:00
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

> [...]

    > dzisiejszy grosze i nawet nie wiem jak go wycenić ,ale nadal działa
    > ,powinnam napisac jakieś oświadczenie,że będę go wykorzystywać w DG by móc

    AFAIK nie ma takiego wymogu - jak ktoś zna przepis nakazujący niech
    krzyczy; jedyna znana regulacja dotyczy samochodów osobowych, przy
    których w razie wydatków na pojazd nie wpisany do EST (uwaga, przepis
    nie dotyczy EW!) istnieje konieczność liczenia "przez kilometrówkę"
    przypisaną do konkretnie zadeklarowanej sztuki samochodu.
    Z drugiej strony - zakazu też nie ma. A taka możliwość że SAMEMU
    coś się zapomni 5 lat po wurzuceniu komputera (a przyjdzie kontrola
    i spyta) IMHO istnieje :) IMVHO opisanie na odwrocie f-ry powinno
    starczyć...
    Ktoś przeciw?

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, memoriał, ZUS)

  • 5. Data: 2006-04-28 11:45:51
    Od: "brzoskwiinia" <a...@N...alpha.net.pl>

> [...]

    > coś się zapomni 5 lat po wurzuceniu komputera (a przyjdzie kontrola
    > i spyta) IMHO istnieje :) IMVHO opisanie na odwrocie f-ry powinno

    Bardzo dziekuje za odpowiedz:)
    pozdrawiam ania