  • 1. Data: 2009-07-01 16:35:12
    Temat: DG i komputer
    Od: "TMG" <t...@p...onet.pl>

    Witam,

    Przed 4 miesiacami rozpoczalem DG. Wlasnie kupilem klawiature, ktora
    chcialbym wrzucic w koszty. Nie mam jednak oficjalnie w firmie komputera...
    Czy sprzet, ktory zakupilem przed zalozeniem DG mam jakos do niej
    wprowadzic?? Wystarczy jakies oswiadczecie, czy moze cos wiecej? A moze (tak
    slyszalem) to nalezaloby wniesc "aportem" i w koszty wrzucic tez aktualna
    wartosc sprzetu??? Chodzi o laptopa, ktory przed 2-3 latami kosztowal ok.
    2-3 tys. pln.
    Jak to teraz wycenic?

    Pozdrawiam
    Tomek

  • 2. Data: 2009-07-01 17:36:06
    Temat: Re: DG i komputer
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    TMG wrote:
    > Witam,
    >
    > Przed 4 miesiacami rozpoczalem DG. Wlasnie kupilem klawiature, ktora
    > chcialbym wrzucic w koszty. Nie mam jednak oficjalnie w firmie
    > komputera...

    A w czym to przeszkadza?