  • 1. Data: 2002-02-17 20:40:25
    Temat: DG i dokumenty
    Od: "Michal Zurawski" <m...@a...waw.pl>

    Jaki dokument musze dostarczac co miesiac do US po zalozeniu wlasnej DG? Chodzi
    o rozliczenie (jestem na ksiazce przychodow-rozchodow).

    Z gory dzieki za pomoc

  • 2. Data: 2002-02-17 22:52:23
    Temat: Re: DG i dokumenty
    Od: "ula p." <u...@w...pl>

    Michal Zurawski wrote:

    > Jaki dokument musze dostarczac co miesiac do US po zalozeniu wlasnej DG?
    > Chodzi o rozliczenie (jestem na ksiazce przychodow-rozchodow).

    PIT-5 do 20 kazdego miesiaca

    --
    ula p.

  • 3. Data: 2002-02-18 05:12:15
    Od: "ktp" <k...@a...net>

    Uzytkownik "ula p." <u...@w...pl> napisal w wiadomosci

    > PIT-5 do 20 kazdego miesiaca
    > ula p.
    jak jestes VATmanem to jeszcze VAT-7 do 25-ego kazdego m-ca
    jak zatrudniasz pracowników to PIT-4 do 20-ego kazdego...

    rozliczenia do ZUS do 10-ego lub 15-ego (zalezy czy masz kogos w firmie, czy
    nie)

    pozdr
    KTP

  • 4. Data: 2002-02-18 11:28:44
    Od: "Michal Zurawski" <m...@a...waw.pl>

    Uzytkownik "ktp" <k...@a...net> napisal w wiadomosci

> [...]
    > jak zatrudniasz pracowników to PIT-4 do 20-ego kazdego...
    >
    > rozliczenia do ZUS do 10-ego lub 15-ego (zalezy czy masz kogos w firmie, czy

    Podsumowujac:
    - jestem VATmanem, a wiec VAT 7 do 25
    - nie zatrudniam nikogo - wiec nic do ZUSu (?)
    - PIT 5 do 20

    Czy mam skladac oba dokumenty jednoczesnie - VAT 7 i PIT 5?

  • 5. Data: 2002-02-18 12:05:01
    Od: "Maxx" <m...@p...fm>

    Jeżeli nikogo nie zatrudniasz to do 10 każdego m-ca DRA do ZUSu (składki
    właściciela)

    Nie musisz składać PIT5 i VAT7 jednocześnie, ale wygodniej jest wybrać się
    TYLKO raz do US ;-))

    Użytkownik "Michal Zurawski" <m...@a...waw.pl> napisał w
    wiadomości news:a4qoj7$2m57$1@pingwin.acn.pl...

  • 6. Data: 2002-02-18 13:19:34
    Od: Pawel Boguszewski <p...@1...onet.pl>

    Maxx wrote:
    > Nie musisz składać PIT5 i VAT7 jednocześnie, ale wygodniej jest wybrać się
    > TYLKO raz do US ;-))

    Lub jednorazowo 3.10 PLN za list polecony

    --
    Pozdrowionka
    __

  • 7. Data: 2002-02-18 15:15:29
    Od: "Michal Zurawski" <m...@a...waw.pl>

    Użytkownik "Maxx" <m...@p...fm> napisał w wiadomości
> [...]
    > właściciela)
    >
    > Nie musisz składać PIT5 i VAT7 jednocześnie, ale wygodniej jest wybrać się

    OK:-))
    Chodzilo mi ot czy konieczne jest skladanie obydwoch tych dokumentow, czy
    wystarczy jeden z nich?

  • 8. Data: 2002-02-18 15:29:34
    Od: Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne <s...@s...com.pl>

    On Sun, 17 Feb 2002, ula p. wrote:

> [...]
    >+ > Jaki dokument musze dostarczac co miesiac do US po zalozeniu wlasnej DG?
    >+ > Chodzi o rozliczenie (jestem na ksiazce przychodow-rozchodow).

    ...od momentu przekroczenia progu dochodowego, zdaje się
    w okolicy 2500 zł, prawda ? -:)
    (mam zamiar skorzystać z "nieobowiązku", faktury za styczeń zdążyłem
    wystawić dopiero w lutym !)

    Pozdrowienia, Gotfryd

  • 9. Data: 2002-02-18 16:03:31
    Od: Pawel Boguszewski <p...@1...onet.pl>

    Michal Zurawski wrote:

    > Chodzilo mi ot czy konieczne jest skladanie obydwoch tych dokumentow, czy
    > wystarczy jeden z nich?

    PIT 5 skladasz kiedy dochod narastajacy w ciagu roku przekroczy sume
    wolna od podatku, czyli kiedy bedziesz mial podatek. Jezeli nawet
    zapalcone przez ciebie skladki na zdrowotne sa wieksze niz podatek (do
    zaplaty na konto US 0 PLN) to PIT 5 lepiej zlozyc.
    Nawet jezeli pozniej twoj dochod spadnie ponizej limitu, to PIT 5 juz
    musisz skladac do konca roku (do listopada)

    VAT7 skaladasz zawsze, nawet jak masz same zera.

    Jezeli sie myle to prosze o korekte.
    --
    Pozdrowionka
    __