  • 1. Data: 2004-11-22 14:20:02
    Temat: DG a sprzedaż praw majątkowych
    Od: "XAndrew" <a...@w...pl>

    Posiadam własną działalność gospodarczą.
    Utrzymują się z pisania źródeł i ich sprzedaży.
    Czy mogę/muszę wpisać sobie w koszty przychodu 50 % ich uzyskania z tytułu
    sprzedaży praw do tych kodów ??
    A.P.

  • 2. Data: 2004-11-22 22:55:12
    Temat: Re: DG a sprzedaż praw majątkowych
    Od: Jarek Spirydowicz <j...@k...szczecin.pl>

    In article <cnssih$n7v$1@news.onet.pl>, "XAndrew" <a...@w...pl>
    wrote:

    > Posiadam własną działalność gospodarczą.
    > Utrzymują się z pisania źródeł i ich sprzedaży.
    > Czy mogę/muszę wpisać sobie w koszty przychodu 50 % ich uzyskania z tytułu
    > sprzedaży praw do tych kodów ??

    A ta sprzedaż to w ramach DG? Bo jak tak, to nie tylko nie musisz, ale
    nawet nie wolno.

    --
    pozdrawiam
    Jarek