  • 11. Data: 2003-01-02 09:50:30
    Temat: Re: DG a koniec roku..
    Od: "Boguslaw Szostak" <a...@u...agh.edu.pl>

    "Magdip" <m...@o...pl> wrote in message
    news:atqqte$24t$1@okapi.ict.pwr.wroc.pl...

    > "Mariusz Konert" <m...@w...pl> wrote in message

    > tylko za listopad

    Tu chcialem nesmialo zauwazyc, ze jesli ktos pyta, czy ma skladac deklaracje
    za grudzien powinen DOBRZE sie przyjrzec listopadowej,
    czy aby nie wymaga korekty.
    Za listopad placi sie pODWOJNA zaliczke, za listopad i grodzien.

    > tak

    I to juz wlasnie wtedy, gdy placi sie listopadowqa, czyli do 20 grudnia.

    > uwzględnisz to dopiero w rozliczeniu rocznym

    O nie... o zaliczce na grudzien umieszcza sie w listopadowym pit 5
    "posrednio".
    Tak przynajmniej sugeruja mile panie w miom US.

    styczniowych.

    Pozdrowienia

    Boguslaw