  • 1. Data: 2003-06-13 13:13:06
    Temat: DG a etat
    Od: "Inf" <a...@p...pl>

    Wiem, wiem, pewnie bylo juz miliony razy. Ale potrzebuje pilnie info: czy
    musze oplacac skladki ZUS z tyt. DG, jesli zatrudniam sie na pol etatu? Bo
    jesli na caly etat, to nie, dobrze pamietam?

    Prosze o pomoc, moj oddzial ZUS juz wybyl na weekend:-(

    pozdrawiam
    Inf

  • 2. Data: 2003-06-13 13:36:28
    Temat: Re: DG a etat
    Od: "ela" <l...@w...pl>

    jeżeli zarabiasz mniej niz najniższe wynagrodzenie
    czyli 800 zł płacisz wszystkie składki
    jeżeli więcej tylko zdrowotne
    ela