  • 31. Data: 2002-09-30 21:47:01
    Temat: Re: DG a bank
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    Dnia pewnego pięknego (29 Sep 2002 22:20:43 GMT), Marcin Kadziolka
    <m...@l...com.pl> był(a) napisał(a):

    >Być może, nie pamiętam, chociaż wydaje mi się że mniej. Chyba że
    >wliczasz w to przelewy do ZUSu.

    Owszem, przecież była o tym mowa na starcie, że do tego ma konto
    między innymi służyć...

    (ZTJ: Przemysław Adam Śmiejek)

  • 32. Data: 2002-10-02 22:03:45
    Od: Marcin Kadziolka <m...@l...com.pl>

    Tristan Alder <s...@p...onet.pl> napisał(a):

    > Owszem, przecież była o tym mowa na starcie, że do tego ma konto
    > między innymi służyć...

    A to przepraszam. Prowizja za płatność do ZUS = 2,99zł, za prowadzenie
    rachunku - 3,99zł. Czyli minimalnie przy pełnych składkach wychodzi
    jakieś 12,96zł :)

    --
    Na razie | Signature Wizard wykonał nieprawidłową operację i zostanie
    Marcin | zakończony. Jeżeli problem będzie się powtarzał...

  • 33. Data: 2002-10-03 07:24:21
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    Dnia pewnego pięknego (2 Oct 2002 22:03:45 GMT), Marcin Kadziolka
    <m...@l...com.pl> był(a) napisał(a):

    >A to przepraszam. Prowizja za płatność do ZUS = 2,99zł, za prowadzenie
    >rachunku - 3,99zł. Czyli minimalnie przy pełnych składkach wychodzi
    >jakieś 12,96zł :)

    Dokładnie. Ale moja pamięć już nie taka dokładna i te ,96 zagubiła...
    :-)

    (ZTJ: Przemysław Adam Śmiejek)

    ,,Zerwanie plomb grozi utratą gwarancji'' (c) gwarancja
    ,,A juz forma grozby w warunkach gwarancji, to ewenement'' (c) Expert

  • 34. Data: 2002-10-03 11:31:45
    Od: Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne <s...@s...com.pl>

    On Thu, 3 Oct 2002, Tristan Alder wrote:

    >+ Dnia pewnego pięknego (2 Oct 2002 22:03:45 GMT), Marcin Kadziolka
    >+ <m...@l...com.pl> był(a) napisał(a):
    [...]
> [...]
    >+ >jakieś 12,96zł :)
    >+
    >+ Dokładnie. Ale moja pamięć już nie taka dokładna i te ,96 zagubiła...

    Co jest, to wy podatków już nie płacicie ?? ;>
    PD 1.49 i VAT 1.49.
    Do tego telekomunikacja (co najmniej)... 1.49 i co kto tam
    ma (komórka, prąd...)
    Nie, drożej wychodzi :]

    >+ :-)

    -:)

    Pozdrowienia, Gotfryd
    (Inteligo & mBank)

  • 35. Data: 2002-10-03 19:02:41
    Od: Marcin Kadziolka <m...@l...com.pl>

    Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne <s...@s...com.pl> napisał(a):
    > Co jest, to wy podatków już nie płacicie ?? ;>

    No nie bądź naiwny ;) W tym kraju nie płaci się podatków, tylko czeka
    się na abolicję ;))

    > PD 1.49 i VAT 1.49.
    > Do tego telekomunikacja (co najmniej)... 1.49 i co kto tam
    > ma (komórka, prąd...)
    > Nie, drożej wychodzi :]

    No ale komórkę, prąd, tel. stacjonarny itp. to chyba możesz zapłacić
    gotówką w odpowiedniej kasie. Nie ma przymusu płacenia z konta, więc już
    nie doliczajmy tego do kosztów prowadzenia rachunku :)

  • 36. Data: 2002-10-03 23:10:24
    Od: Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne <s...@s...com.pl>

    On 3 Oct 2002, Marcin Kadziolka wrote:
    [...]
    >+ No ale komórkę, prąd, tel. stacjonarny itp. to chyba możesz zapłacić
    >+ gotówką w odpowiedniej kasie. Nie ma przymusu płacenia z konta, więc już
    >+ nie doliczajmy tego do kosztów prowadzenia rachunku :)

    Co do tel. stacjonarnego - to ostatnimi czasami mBank jednak jest
    konkurencyjny wobec poczty; mam na myśli że dłużej czynny ;)
    Inna sprawa - że tak złotówka i tak złotówka...

    Pozdrowienia, Gotfryd

  • 37. Data: 2002-10-04 15:15:15
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    Dnia pewnego pięknego (Thu, 3 Oct 2002 13:31:45 +0200), Gotfryd Smolik
    - listy dyskusyjne <s...@s...com.pl> był(a) napisał(a):

    >[...]
    > Co jest, to wy podatków już nie płacicie ?? ;>

    No mając straty -- nie :-(

    > PD 1.49 i VAT 1.49.

    No więc właśnie... Ale tego nie porónywałem, bo to są normalne
    przelewy i te w mBanku też są platne, choć tańsze.

    > Do tego telekomunikacja (co najmniej)... 1.49 i co kto tam
    >ma (komórka, prąd...)
    > Nie, drożej wychodzi :]

    Fakt, ale to już są elementy dodatkowe. Ja nie mam telefonu firmowego,
    nie mam prądu i innych takich... Więc porównywałem stałe koszty... A
    że przelewy mBank ma tańsze, to też inna bajka.

  • 38. Data: 2002-10-04 15:15:46
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    Dnia pewnego pięknego (3 Oct 2002 19:02:41 GMT), Marcin Kadziolka
    <m...@l...com.pl> był(a) napisał(a):

    >No nie bądź naiwny ;) W tym kraju nie płaci się podatków, tylko czeka
    >się na abolicję ;))

    ZTC dzisiaj słyszałem, prowadzących DG nie obejmuje.

  • 39. Data: 2002-10-04 20:57:18
    Od: Marcin Kadziolka <m...@l...com.pl>

    > Co do tel. stacjonarnego - to ostatnimi czasami mBank jednak jest
    > konkurencyjny wobec poczty; mam na myśli że dłużej czynny ;)
    > Inna sprawa - że tak złotówka i tak złotówka...

    A nie ma już tych okienek z TPSA, gdzie się płaciło bez jakichkolwiek
    dodatkowych opłat?

  • 40. Data: 2002-10-04 21:22:57
    Od: Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne <s...@s...com.pl>

    On 4 Oct 2002, Marcin Kadziolka wrote:
    [...]
> [...]
    >+
    >+ A nie ma już tych okienek z TPSA, gdzie się płaciło bez jakichkolwiek

    Nie ma !
    Dali dwa miesiące "na przyzwyczajenie" (znaczy: "na poczcie
    za darmo") i "zmniejszyli zatrudnienie" (u siebie).

    Pozdrowienia, Gotfryd