  • 1. Data: 2003-07-06 19:31:31
    Temat: Czy zawsze muszę wystawić fakturę VAT?
    Od: "Martin Tupper" <m...@p...onet.pl>

    Witam

    Mam pytanie dotyczące takiej sytuacji: prowadzę sprzedaż usług internetowych
    (np. hosting www, skrzynka email itp). Klient (osoba prywatna) płaci
    przelewem na konto. Czy mam obowiązek wystawienia i wysłania mu faktury VAT?
    Czy mogę z tego zrezygnować (jak wtedy postępować)?

    Np. serwis Allegro nie wysyła faktur VAT dla użytkowników serwisu, którzy
    wpłacają należności (prowizje) (wiem z własnego doświadczenia).
    W regulaminie Allegro jest zapis, że fakturę VAT wystawiają na żądanie
    użytkownika.

    Pozdrawiam
    Martin Tupper

  • 2. Data: 2003-07-07 10:59:04
    Temat: Re: Czy zawsze muszę wystawić fakturę VAT?
    Od: "Iwona Ślusarczyk" <i...@e...pl>

    Użytkownik "Martin Tupper" <m...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:be9udi$3oj$1@news.onet.pl...
> [...]
    > wpłacają należności (prowizje) (wiem z własnego doświadczenia).
    > W regulaminie Allegro jest zapis, że fakturę VAT wystawiają na żądanie

    Dla osoby fizycznej nie ma obowiązku automatycznego wystawiania faktury,
    tylko na jej na żądanie.
    Iwona Ś.