  • 1. Data: 2013-08-03 17:58:19
    Temat: Czy odbierajac fakture musze miec paragon?
    Od: "xcpy" <x...@x...xcpy>

    Wczoraj zostały zakupione pewne rzeczy -
    - niestety znajoma wzięła paragon (a nie fakture jak prosiłem).

    W poniedziałek ide do tego samego sklepu po odbiór faktury.
    Czy muszę mieć przy sobie otrzymany wczoraj paragon?
    (w sklepie mają wszystkie dane, nawet to,
    że miała być faktura a nie paragon :)

  • 2. Data: 2013-08-03 18:05:04
    Temat: Re: Czy odbierajac fakture musze miec paragon?
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello xcpy,

    Saturday, August 3, 2013, 5:58:19 PM, you wrote:

    > Wczoraj zostały zakupione pewne rzeczy -
    > - niestety znajoma wzięła paragon (a nie fakture jak prosiłem).
    > W poniedziałek ide do tego samego sklepu po odbiór faktury.
    > Czy muszę mieć przy sobie otrzymany wczoraj paragon?

    Tak - musisz go oddać.

    > (w sklepie mają wszystkie dane, nawet to,
    > że miała być faktura a nie paragon :)

    Bez znaczenia.

    --
    Best regards,