  • 1. Data: 2004-11-12 13:32:03
    Temat: Czy muszę składać PIT-5 i VAT_7?
    Od: mariocom<m...@t...pl>

    Zakładam działalność i w ciągu pierwszych 2 miesięcy nie mam
    żadnych obrotów, czyli zero faktur zakupu i sprzedaży. Czy muszę
    składać za te miesiące PIT-5 i VAT-7 ???

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 2. Data: 2004-11-12 18:40:46
    Temat: Re: Czy muszę składać PIT-5 i VAT_7?
    Od: mariocom<m...@t...pl>

    Bardzo proszę zaznajomionych z "tajnikami" prawa o podpowiedź...

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 3. Data: 2004-11-15 12:27:16
    Od: mariocom<m...@t...pl>

    Rozumiem że nikt nie jest w wstanie mi pomóc... Szkoda :-(

    Pozdrawiam wszystkich "pomocnych"!!!

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 4. Data: 2004-11-15 12:28:48
    Od: mariocom<m...@t...pl>

    > Zakładam działalność i w ciągu pierwszych 2 miesięcy nie mam
    > żadnych obrotów, czyli zero faktur zakupu i sprzedaży. Czy muszę
    > składać za te miesiące PIT-5 i VAT-7 ???

    Podpowie mi ktoś??

    -> http://usenet.pomocprawna.info