  • 1. Data: 2007-01-17 10:56:04
    Temat: Czy muszę przeprowadzić inwentaryzację?
    Od: Rex <w...@z...spamem>

    Witam,
    od marca 2006 prowadzę działalność handlową przez internet - sprzedaż
    książek przez serwis Allegro. Mam założoną DG. Czy Jestem zobowiązany
    przeprowadzić inwentaryzację za rok 2006?

    Dziękuję za odpowiedzi.
    Pozdrawiam
    Rex

  • 2. Data: 2007-01-17 11:10:57
    Temat: Re: Czy muszę przeprowadzić inwentaryzację?
    Od: "gasper" <n...@m...pl>

    Użytkownik "Rex" <w...@z...spamem> napisał w wiadomości
    > od marca 2006 prowadzę działalność handlową przez internet - sprzedaż książek
    > przez serwis Allegro. Mam założoną DG. Czy Jestem zobowiązany przeprowadzić
    > inwentaryzację za rok 2006?

    na koniec każdego roku

    Pozdrawiam

  • 3. Data: 2007-01-17 11:23:51
    Od: Rex <w...@z...spamem>

    gasper napisał(a):
    > Użytkownik "Rex" <w...@z...spamem> napisał w wiadomości

    > na koniec każdego roku

    Czy przy przeprowadzaniu inwentaryzacji muszę posłużyć się jakimś
    standardowym formularzem?

    Rex

  • 4. Data: 2007-01-17 11:38:16
    Od: "gasper" <n...@m...pl>

    > Czy przy przeprowadzaniu inwentaryzacji muszę posłużyć się jakimś standardowym
    > formularzem?

    możesz sobie zrobić taki w Wordzie
    inwentaryzacje trzeba było zrobić na koniec roku więc sie spiesz

    Pozdrawiam

  • 5. Data: 2007-01-17 13:15:37
    Od: "Magusz" <magusz[ciach]@[ciach]elektrosat.pl>

    > możesz sobie zrobić taki w Wordzie
    > inwentaryzacje trzeba było zrobić na koniec roku więc sie spiesz

    Witam,
    a jeśli z inwentaryzacji wychodza stany zerowe - magazyn pusty, ale w ciągu
    roku sprzedaż się odbywała, to czy nadal trzeba przeprowadzić inwentaryzacje
    i jeśli tak, to co z jej wynikami?

    Pozdrowienia
    Magusz

  • 6. Data: 2007-01-17 13:38:46
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    Magusz wrote:
    > a jeśli z inwentaryzacji wychodza stany zerowe - magazyn pusty, ale w
    > ciągu roku sprzedaż się odbywała, to czy nadal trzeba przeprowadzić
    > inwentaryzacje i jeśli tak, to co z jej wynikami?

    Trzeba.
    Wynik jak każdy inny.
    Sumowi z Brzechwy też trudno
    było zera odejmować i dodawać :-)

  • 7. Data: 2007-01-17 22:10:53
    Od: "Rafal..." <r...@i...arpa>

    Użytkownik "Magusz" <magusz[ciach]@[ciach]elektrosat.pl> napisał w
    wiadomości news:eol7b1$p9i$1@opal.futuro.pl...

> [...]
    > ciągu roku sprzedaż się odbywała, to czy nadal trzeba przeprowadzić
    > inwentaryzacje i jeśli tak, to co z jej wynikami?

    Pozycje remanentu
    Lp. / Materiał - Towar / Ilość / Jedn.Cena / Wartość
    1 / -- / 0,00 / 0,00 / -- / 0,00
    Wartość Remanentu: 0,00
    Spis zakończono na pozycji 1 dnia 31-12-2006

    A teraz jeszcze niech ktoś mi powie, czy takie coś trzeba skserować, ale
    z datą 01.01.2007 jako początkowy na rok 2007?

    --
    Rafał - Tarnów
    rafal.tarnow ( małpa ) gazeta.pl

  • 8. Data: 2007-01-18 21:15:12
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Wed, 17 Jan 2007, Rafal... wrote:

    > Pozycje remanentu
    > Lp. / Materiał - Towar / Ilość / Jedn.Cena / Wartość
    > 1 / -- / 0,00 / 0,00 / -- / 0,00
    > Wartość Remanentu: 0,00
    > Spis zakończono na pozycji 1 dnia 31-12-2006

    Sprzeciw...
    ja mam "zakończono na pozycji ZERO" :>
    Pzzecież *nie ma* pierwszej pozycji w Twoim przykładzie :), pozycje
    są "puste" a nie "zerowe". Jak są dwie pozycje, to "spis zakończono
    na pozycji 2", dlaczego przy zero ma być inaczej?
    :)

    > A teraz jeszcze niech ktoś mi powie, czy takie coś trzeba skserować, ale z
    > datą 01.01.2007 jako początkowy na rok 2007?

    Piszę w tytule "na 31.XII.2006/1.I.2007" i drukuję dwa egzemplarze
    (podpisane).
    Dwa egzemplarze mają być, mogą być oryginały (dwa), przepis przecież
    nie zabrania.

    pzdr, Gotfryd

  • 9. Data: 2007-01-19 23:39:43
    Od: "Rafal..." <r...@i...arpa>

    wiadomości news:Pine.WNT.4.64.0701182211410.1296@athlon64...

> [...]
    > są "puste" a nie "zerowe". Jak są dwie pozycje, to "spis zakończono
    > na pozycji 2", dlaczego przy zero ma być inaczej?

    ifirma inaczej "nie umi" ;-)

    > Piszę w tytule "na 31.XII.2006/1.I.2007" i drukuję dwa egzemplarze
    > (podpisane).
    > Dwa egzemplarze mają być, mogą być oryginały (dwa), przepis przecież
    > nie zabrania.

    Dzięki :)