  • 11. Data: 2007-02-14 14:02:32
    Temat: Re: Czy muszę już składać PIT?
    Od: "Rafal..." <r...@i...arpa>

    Użytkownik "ajt" <a...@u...com.pl> napisał w wiadomości
    news:equmv2$1bk$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > Co w związku z tym podawać na przelewie jako nazwę formularza czy
    > zobowiania?

    O własnie, też zapytam.... z formularza w mBanku zniknął PIT5, co w
    takiem razie podac jako symbol? ;-)

    --
    Rafał - Tarnów
    rafal.tarnow ( małpa ) gazeta.pl

  • 12. Data: 2007-02-14 14:05:38
    Temat: Re: Czy musz? ju? sk?adaae PIT?
    Od: t <r...@o...pl>

    Dnia 14-02-2007 o 15:02:32 Rafal... <r...@i...arpa> napisał(a):

    > Użytkownik "ajt" <a...@u...com.pl> napisał w wiadomości

    > O własnie, też zapytam.... z formularza w mBanku zniknął PIT5, co w
    > takiem razie podac jako symbol? ;-)

    Na mój gust PIT-36, bo w końcu na to płacisz zaliczki

    --
    ZUS * PIT * VAT => Kroją Cię na dzień dobry z 55% twoich zarobków.
    Samochód,piesek,alkohol,papierosy i mnóstwo innych - tracisz kolejne

  • 13. Data: 2007-02-14 14:34:28
    Od: "Rafal..." <r...@i...arpa>

    Użytkownik "t" <r...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Na mój gust PIT-36, bo w końcu na to płacisz zaliczki

    Nie ma na liście ;-)

  • 14. Data: 2007-02-14 14:35:39
    Od: t <r...@o...pl>

    Dnia 14-02-2007 o 15:34:28 Rafal... <r...@i...arpa> napisał(a):

    > Użytkownik "t" <r...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Nie ma na liście ;-)

    Haha :) U mnie jest ale za to jeszcze kilka dni temu PIT-4R się nie
    dorobili :)

  • 15. Data: 2007-02-14 14:48:20
    Od: "Rafal..." <r...@i...arpa>

    > Haha :) U mnie jest ale za to jeszcze kilka dni temu PIT-4R się nie
    > dorobili :)

    U jaki mundry ten mbank ;-) nie zauwazylem, ze podwalem mu w formularzu
    konto do vatu, dlatego mnie to zmyliło ;-) Dementuje więc, to co
    powiedziałem - jest PIT36, jest PIT5, ale jest też samo PIT, które myśle
    będzie najwłasciwsze (w końcu za pit36 to dopłacasz dodatkowo, jak za
    mało wpłaciłes zaliczek)!

  • 16. Data: 2007-02-14 14:56:15
    Od: t <r...@o...pl>

    Dnia 14-02-2007 o 15:48:20 Rafal... <r...@i...arpa> napisał(a):

> [...]
    > powiedziałem - jest PIT36, jest PIT5, ale jest też samo PIT, które myśle
    > będzie najwłasciwsze (w końcu za pit36 to dopłacasz dodatkowo, jak za

    Zadzwoń do swojego US się spytaj. Ale tak naprawdę to ma to małe znaczenie
    myślę,
    ważne żeby zapłacić :)

    pozdr

  • 17. Data: 2007-02-14 15:02:40
    Od: t <r...@o...pl>

    Dnia 14-02-2007 o 15:05:38 t <r...@o...pl> napisał(a):

    > Na mój gust PIT-36, bo w końcu na to płacisz zaliczki

    Sorry, zamiast usunąć newsa to go powieliłem a teraz nie moge anulować.