  • 1. Data: 2006-02-09 08:33:16
    Temat: Czy mozna zawiesic firme ?
    Od: "Dorota Sudzińska" <d...@i...pl>

    Slyszalam, ze nie mozna zawieszac dzialalnosci gospodarczej ?
    Slyszalam ze podobno od 2 tygodni w radiu ZET Janusz Weiss poruszal ten
    temat o jakims facecie ktory zawiesil dzialanosc i teraz ma do zaplaty 700
    tys zl do urzedow. Ale nie wiem ile w tym prawdy i ktos co mi to mowil nie
    wie dlaczego bo przelotem to slyszal.

    Prosze o informacje i pomoc

    -------------
    pozdrawiam

    Dorota Sudzińska

    d...@i...pl

  • 2. Data: 2006-02-09 12:49:46
    Temat: Re: Czy mozna zawiesic firme ?
    Od: "Graszka" <g...@w...pl>

    Użytkownik "Dorota Sudzińska" <d...@i...pl> napisał w
    wiadomości news:dseusa$8r0$2@node1.news.atman.pl...
> [...]
    > tys zl do urzedow. Ale nie wiem ile w tym prawdy i ktos co mi to mowil nie

    Poczytaj sobie na stronie internetowej ZUS-u, bo to chodzi przede wszystkim
    o ubezpieczenia.
    Graszka.