  • 11. Data: 2007-09-12 19:03:54
    Temat: Re: Czy można wliczyć zdrowotny w koszty co miesiąc?
    Od: ordi <o...@w...pl>

    Nie rozumiem. Kwota wolna od podatku to coś koło 500zł. Przyjmując próg
    podatkowy 19%. Wychodzi tu, że od przychodu około 2650zł (pomniejszając
    oczywiście w każdym miesiącu o ubezpieczenia zdrowotne i społeczne) musisz
    płacić podatek. Czy to znaczy, że przez 3 lata nie zapłaciłeś nigdy
    podatku? ...przez żadne z trzech lat nie zarobiłeś więcej niż 2650zł +
    ubezp. ? No, albo to ja nie rozumiem.

  • 12. Data: 2007-09-12 19:12:57
    Od: ordi <o...@w...pl>

    Trochę się pomyliłem, aktualnie kwota wolna od podatku wynosi 3013,00zł
    czyli 517,47zł podatku nie musisz płacić. Wszystko powyżej 3013,00zł nie
    jest zwolnione od podatku 19%. W roku 2006 kwota wynosiła 2790 zł. Co i
    tak nie daje mi do zrozumienia dlaczego napisałeś, że nie płaciłeś podatku...

  • 13. Data: 2007-09-12 19:14:53
    Od: ordi <o...@w...pl>

    ________czyli 571,42zł________ miało być. Przepraszam za tyle postów.

  • 14. Data: 2007-09-12 21:00:17
    Temat: Re: Czy mo?na wliczyae zdrowotny w koszty co miesi?c?
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    ordi wrote:

    > tak nie daje mi do zrozumienia dlaczego napisałeś, że nie płaciłeś
    > podatku...

    Może miałem inne źródła dochodu,
    a z działalności nie płaciłem podatku?

  • 15. Data: 2007-09-12 22:01:57
    Od: ordi <o...@w...pl>

    Chyba, że tak. Nie mniej jednak wydaje się to podejrzane ;)

  • 16. Data: 2007-09-12 23:30:52
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    Podanie: jakbyś tak mógł pisać POD cytatem... czyta się z góry
    na dół :)

    On Wed, 12 Sep 2007, ordi wrote:

    > Chyba, że tak. Nie mniej jednak wydaje się to podejrzane ;)

    Co, że okresowo nie miał dochodu z DG?
    Przecież to normalka :>

    pzdr, Gotfryd

  • 17. Data: 2007-09-13 06:43:43
    Temat: Re: Czy mo?na wliczya zdrowotny w koszty co miesi?c?
    Od: "ZS" <a...@w...pl>

> [...]
    > jest zwolnione od podatku 19%. W roku 2006 kwota wynosiła 2790 zł. Co i
    > tak nie daje mi do zrozumienia dlaczego napisałeś, że nie płaciłeś

    Pracuje na etacie a działalność to dodatkowo. Obroty w ciagu roku nie
    przekraczały 7000zl. Poprostu co miesiac od firmy dostaje 300zł i po to mam
    działalność + cos wskoczy dodatkowo. Wszystko wydaje na paliwo i inne koszty
    dlatego nigdy nie przekroczyłem aż do teraz wolnej kwoty. Na koniec roku
    dostaje zwrot podatku za zdrowotny ale z tego co zarobiłem na umowe.