  • 1. Data: 2002-05-29 17:09:10
    Temat: Czy mozna odliczyć kurs na prawo jazdy?
    Od: "Kasia" <c...@c...pl>

    Witam Szanownych Grupowiczów

    Pytanko: Spotkałam się gdzieś z wypowiedzią, iż część doradców podatkowych
    jest za tym by opłate za kurs na prawo jazdy odliczac od dochodów osobistych
    w ramach wydatków na dokształcanie podatnika.
    W coraz większej liczbie ofert pracy pracodawcy wymagaja tego typu
    umiejetnosci czyli posiadanie prawa jazdy. Co o tym sądzicie, a może już
    skorzystaliście z tej ulgi?
    Jestem w trakcie kursu i chciałabym wiedziec za wczasu :-)
    Może wystąpić z zapytaniem do U.S.?, aczkolwiek wiem od strony zawodowej, że
    odpowiedz U.S. moze byc tak "zakrecona" ze wlasciwie nic sie czlowiek nie
    dowie konkretnego. :-)
    Kasia
    Za odpowiedzi z góry Duze Thx

  • 2. Data: 2002-06-02 16:37:59
    Temat: Re: Czy mozna odliczyć kurs na prawo jazdy?
    Od: "Wojciech Suszycki (Brick B.)" <s...@i...pl>

    Użytkownik Kasia <c...@c...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:ad847h$jai$...@n...tpi.pl...
> [...]
    że
    > odpowiedz U.S. moze byc tak "zakrecona" ze wlasciwie nic sie czlowiek nie

    Nie wiem. To śliska sprawa moim zdaniem. Teoretycznie ma to podstawy ale
    obawiam się że US takie odliczenia może zakwstionować. Bo praktycznie każde
    szkolenie można by pod to podciągnąć, bo każde może być potrzebne w jakiejś
    przyszłej pracy.
    Jeżeli jesteś zatrudniona i po zrobieniu prawa jazdy dostajesz nowe
    stanowisko w pracy to ok. Ja bym odliczył jeżeli bym dostał jakąś pracę w
    której wymagane jest prawo jazdy. Podparł bym to jeszcze dokumentem-ofertą z
    zakładu pracy. Ale tak na wyrost odliczać to bym się bał.

    pozdrawiam
    WS

  • 3. Data: 2002-06-03 14:51:50
    Od: Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne <s...@s...com.pl>

    On Sun, 2 Jun 2002, Wojciech Suszycki (Brick B.) wrote:

> [...]
    >+ szkolenie można by pod to podciągnąć, bo każde może być potrzebne w jakiejś

    Rzekłbym że wykład, iz "każde szkolenie" można wliczać w odliczenie
    był tu (przed 30.IV) prezentowany ! :)
    O prawie jazdy nikt nie wspominał, ale właśnie argument że "w tym
    jest logika" -:) oraz to że ustawodawca kazał "mieć związek z aktualną
    pracą" *tylko* dla "przyrządów i pomocy" (a dla szkoleń - NIE)
    zbija IMO argument o "każdym szkoleniu".
    Czy PJ traktować jako każde szkolenie... to już jest dla mnie
    za trudne :[ ! ;>

    Pozdrowienia, Gotfryd