-
1. Data: 2005-01-07 10:18:40
Temat: Czy lodówka w biurze jest kosztem?
Od: Ewa<e...@w...pl>
Czy lodówka zakupiona do biura stanowi koszt uzyskania przychodu?
trudno na niej uzyskać jakiś przychód tak samo jak i z mebli w biurze...
Pozdrawiam
Ewa
--
Wysłano z serwisu Usenet na stronach PomocPrawna.INFO
-> http://usenet.pomocprawna.info
-
2. Data: 2005-01-07 16:11:12
Temat: Re: Czy lodówka w biurze jest kosztem?
Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>
On Fri, 7 Jan 2005, Ewa wrote:
>+ Czy lodówka zakupiona do biura stanowi koszt uzyskania przychodu?
Protestuję.
http://www.stare-cmentarze.ag.bocznica.org/
Poważnie !!!
Po zadaniu pytania:
"czy lodówka jest OR może kosztem"
czyli:
http://www.google.pl/search?hl=pl&q=czy+lod%C3%B3wka
+jest+OR+mo%C5%BCe+kosztem&btnG=Szukaj+z+Google&lr=
...wyjeżdża taka lista że nic tylko *przeczytać*.
A dopiero później męczyć grupę o szczegóły !!
--
pozdrowienia, Gotfryd
(KPiR, VAT, memoriał, ZUS)
-
3. Data: 2005-01-07 17:59:10
Temat: Re: Czy lodówka w biurze jest kosztem?
Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>
> Czy lodówka zakupiona do biura stanowi koszt uzyskania przychodu?
> trudno na niej uzyskać jakiś przychód tak samo jak i z mebli w biurze...
> Pozdrawiam
to mnie zastanawialo czy jak bym prowadzil firme tworzaca soft
to czy gdybym kupil kija (browar) moglbym go w koszty wpisac.
Zalozenie ze jestem alkoholikiem i do normalnego funkconowania
a co za tym idzie do pisania softu potrzebowalbym dziennie
kufelek.
przeszlo by? :-))
P.
-
4. Data: 2005-01-07 20:11:12
Temat: Re: Czy lodówka w biurze jest kosztem?
Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>
On Fri, 7 Jan 2005, Przemek R. wrote:
>+ > Czy lodówka zakupiona do biura stanowi koszt uzyskania przychodu?
>+ > trudno na niej uzyskać jakiś przychód tak samo jak i z mebli w biurze...
>+ > Pozdrawiam
>+
>+ to mnie zastanawialo czy jak bym prowadzil firme tworzaca soft
>+ to czy gdybym kupil kija (browar) moglbym go w koszty wpisac.
>+ Zalozenie ze jestem alkoholikiem i do normalnego funkconowania
>+ a co za tym idzie do pisania softu potrzebowalbym dziennie
>+ kufelek.
>+ przeszlo by? :-))
Chyba próbujesz porównywać z nieporównywalnym :)
My nie wiemy DO CZEGO ma być ta lodówka: wiemy "do którego
miejsca wstawić" ("do biura") ale nie wiemy PO CO :)
A *to* stanowi o odpowiedzi....
Co do piffka...
Takie uzasadnienie jak podajesz nie ma prawa przejść.
Powody ? - dwa.
1. Poczytaj o "okularach do pracy" (groups.google.pl -> zaawansowane
itp itd). Wnioski z wszelkich posiadanych danych są proste:
jeśli są to okulary *ochronne* (BHP) - proszę bardzo.
Ale jeśli to są okulary "zwyczajne" - nie ma mowy. Twoje
zdrowie to twoja *prywatna* sprawa :] i patrz niżej
2. Dla prowadzącego DG nie ma podstawy prawnej aby "upchnąć
w DG" jakiekolwiek wydatki "osobiste".
Dla praconikow istnieją wyjątki - choćby *napoje* właśnie
(ale BEZ uzasadnienia "z alkoholizmem" bo to TEŻ pracowników
prywatna sprawa :> i piwo nie przejdzie :)) - ale
"prowadzący" nie ma szans.
--
pozdrowienia, Gotfryd
(KPiR, VAT, memoriał, ZUS)
-
5. Data: 2005-01-07 23:13:34
Temat: Re: Czy lodówka w biurze jest kosztem?
Od: Catbert <virtual_banana_spam@spam_wp.pl>
On 1/7/2005 6:59 PM, Przemek R. wrote:
>>Czy lodówka zakupiona do biura stanowi koszt uzyskania przychodu?
>>trudno na niej uzyskać jakiś przychód tak samo jak i z mebli w biurze...
>>Pozdrawiam
>
>
> to mnie zastanawialo czy jak bym prowadzil firme tworzaca soft
> to czy gdybym kupil kija (browar) moglbym go w koszty wpisac.
> Zalozenie ze jestem alkoholikiem i do normalnego funkconowania
> a co za tym idzie do pisania softu potrzebowalbym dziennie
> kufelek.
Z taką argumentacją na pewno nie - natomiast gdybys np. wystawiał się na
targach i zakup takiego sprzętu byłby niezbędny do skromnego poczestunku
odwiedzających - szczególnie gdy jednocześnie tańszy, niż wynajem, to
czemu nie.
Sam swego czasu kupiłem lodówkę i dowieźli mi ją na targi, a potem
wyladowała w biurze, bo się przy organizacji targów "zapomniało".
Nowa lodówka kosztowała niewiele więcej niż wynajęcie,a w biurze słuzyła
do czestowania napojami zagranicznych kontrahentów (ideał - nie łamie
ustawy o wychowaniu w trzeźwości, mówi jedynie w niezrozumiałym języku i
nie wiadomo, gdzie mieszka) i - do przechowywania "posiłków
regeneracyjnych" pracowników.
PZdr: Catbert
-
6. Data: 2005-01-07 23:31:01
Temat: Re: Czy lodówka w biurze jest kosztem?
Od: " nocnyMarek" <n...@g...pl>
Catbert <virtual_banana_spam@spam_wp.pl> napisał(a):
> Sam swego czasu kupiłem lodówkę i dowieźli mi ją na targi, a potem
> wyladowała w biurze, bo się przy organizacji targów "zapomniało".
Przy sprzedaży z kasą może służyć do ...
bezpiecznego przechowywania wydruków z tej kasy (nie płowieją)
i już mamy koszt uzasadniony ;-)
--
Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/