  • 1. Data: 2007-03-08 01:14:31
    Temat: Czy kartkę z nr NIP można odtorzyć?
    Od: "kjvirtual" <k...@g...com>

    Zgubilem kartke z US z nadaniem nr NIP. NR oczywiscie pamietam, czy mozna
    odtworzyc te kartek, aby US wyslal ponownie nadanie nr NIP?

  • 2. Data: 2007-03-08 01:51:31
    Temat: Re: Czy kartkę z nr NIP można odtorzyć?
    Od: "witek" <w...@g...pl.invalid>

    "kjvirtual" <k...@g...com> wrote in message
    > Zgubilem kartke z US z nadaniem nr NIP. NR oczywiscie pamietam, czy mozna
    > odtworzyc te kartek, aby US wyslal ponownie nadanie nr NIP?

    Takiej samej kartki już drugi raz nie dostaniesz.
    Zresztą po co ci ona. Kolekcjonujesz?
    Możesz ewentualnie złożyć zapytanie o potwierdzenie danych i dostaniesz
    jakąś tam kartkę potwierdzającą, że dany nip należy do kowalskiego, ale jak
    ona wygląda to nie mam pojęcia.

  • 3. Data: 2007-03-08 06:17:35
    Od: "wsm" <w...@s...pl>

    > "kjvirtual" <k...@g...com> wrote in message

    [...]
    > Możesz ewentualnie złożyć zapytanie o potwierdzenie danych i dostaniesz
    [...]
    Ostatnio składałem do US ręcznie napisany wniosek o wydanie duplikatu
    zgłoszenia do VAT - opłata skarbowa 15,00 zł.
    Wiecej czasu zajęłoby szukanie oryginału w moim archiwum z lat 90-tych, po
    kilku przeprowadzkach dokumentów.
    Więc - może analogicznie ...
    WSm

  • 4. Data: 2007-03-08 11:46:41
    Od: "Asen" <a...@g...com>

    Taka kartka jest dosyć często potrzebna, np. zgłaszanie działalności w
    ZUS (ksero NIP+Regon).

    Druk w którym wspomina przedmówca, to NIP-5, zastępuje on całkowicie
    tamtą kartkę.
    Podatnik wypisuje ręcznie NIP-5, bądź wypełnia komputerowo, US
    pieczątkuje
    i... zabiera (25.01.2007) - 21zł