  • 1. Data: 2004-02-09 18:14:03
    Temat: Czy kartę prepaid można wrzucić w koszty?
    Od: "Adam" <1...@w...pl>

    Czy kartę prepaid GSM można wrzucić w koszty?

    --

    Adam

  • 2. Data: 2004-02-09 20:10:35
    Temat: Re: Czy kartę prepaid można wrzucić w koszty?
    Od: "N." <n...@w...buziaczek.pl>

    Jeżeli Twoja komórka nie jest w abonamencie, czemu nie? Mój znajomy wrzuca w
    koszty Simplusa, a moja klientka Tak Taka - z tym, że innych telefonów
    komórkowych już nie wliczają w koszty :) Pozdrawiam. N.

  • 3. Data: 2004-02-10 08:43:22
    Od: bosz <b...@u...agh.edu.pl>

    Adam wrote:

    > Czy kartę prepaid GSM można wrzucić w koszty?
    >
    > --
    >
    > Adam

    Mysle ze karty "jako takiej" nie, ale karta jest OPLATA
    ZA USLUGE, a te usluge owszem tak..

    Tylko czy telefon ktorym zasilono konto musi byc "firmowy",
    to juz nie wiem.

    Boguslaw