  • 1. Data: 2005-03-19 15:03:08
    Temat: Czy istnieje obowizek podawania do wiad. godzin pracy?
    Od: "Krzysiek" <k...@w...pl>

    Ciekawi mnie, czy istnieje jakis przepis, ktory nakazywalby podawac do
    publicznej wiadomosci (na przyklad na szyldzie), w jakich godzinach mam
    otwarte biuro. Innymi slowy, czy mozna napisac na drzwiach: "Konsultacje po
    wczesniejszym uzgodnieniu telefonicznym", podac telefon i zjawiac sie w
    biurze tylko wtedy, gdy jest jakis zainteresowany???

  • 2. Data: 2005-03-19 15:07:16
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Krzysiek wrote:
> [...]
    > wczesniejszym uzgodnieniu telefonicznym", podac telefon i zjawiac sie w
    > biurze tylko wtedy, gdy jest jakis zainteresowany???

    Przecież to twój biznes, możesz z nim robić co chcesz.

  • 3. Data: 2005-03-19 15:23:33
    Od: "Krzysiek" <k...@w...pl>

    > Przecież to twój biznes, możesz z nim robić co chcesz.

    Tak, ale wiem, ze na logike nie ma tu co liczyc. Chce sie upewnic, czy nie
    istnieje zaden glupi przepis, jakas pozostalosc po komunie, ktory by mnie do
    tego zobowiazywal.

  • 4. Data: 2005-03-19 15:33:21
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Krzysiek wrote:

    > Tak, ale wiem, ze na logike nie ma tu co liczyc. Chce sie upewnic, czy nie
    > istnieje zaden glupi przepis, jakas pozostalosc po komunie, ktory by mnie do
    > tego zobowiazywal.

    Wiele firm nie ma żadnych godzin otwarcia wywieszonych i czasmi tylko
    portier wie kiedy ktoś jest w biurze.

    Oczywiście dużo firm nie robi sobie jaj z klientów i taką informację
    podaje dla własnego dobra.

  • 5. Data: 2005-03-19 17:52:28
    Od: "Krzysztof 'kw1618' z Warszawy" <a...@j...w.stopce.pl>

    Użytkownik "Krzysiek" <k...@w...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > istnieje zaden glupi przepis, jakas pozostalosc po komunie, ktory by mnie

    Nie mam teraz dostępu do karty podatkowej, ale chyba przy niektórych
    branżach widziałem że wysokość podatku zalezy od długości zadeklarowanego
    czasu przeznaczonego na wykonywanie biznesu.
    A może po wielu zmianach zrezygnowali z tego ?

    Krzysztof 'kw1618' z Warszawy
    kw1618[małpa]interia.pl
    nie pisz e-maili !! pisz e-listy; podawaj adres e-poczty !! zamiast e-maila.
    http://grupy.3mam.net