  • 1. Data: 2003-02-15 22:19:47
    Temat: Czy istnieje jakis limit na kilometrowke dla pracownika??
    Od: <g...@w...pl>

    Czy jesli pracownik dużo jezdzi po Polsce do roznych miast to jest cos
    takiego jak jakis limit
    np ze nie moze wyjezdzic wiecej niz np 1000 km na miesiąc, albo powyżej iluś
    tam km liczy mu się kilometrowka jako wynagordzenie, (czyli mamy ZUSy i
    podatki )

    Moze ktos ma jakąś ogólną informację na ten temat.

    Pozdr.

    Marcin
    g...@w...pl

  • 2. Data: 2003-02-15 23:20:44
    Od: maup <k...@m...in.tarnow.pl>

    g...@w...pl wrote:
> [...]
    > tam km liczy mu się kilometrowka jako wynagordzenie, (czyli mamy ZUSy i

    Limit jest na jazdy po mieście.

    Na wyjazdy zamiejscowe rozliczenie odbywa się np. na podstawie delegacji
    i ewidencji. Nie ma limitu (poza tym wynikającym ze zdrowego rozsądku).

    BTW - czy usługi księgowe (w twoim wątku powyżej) masz zamiar świadczyc
    osobiście?

    --
    = Pozdrawiam ================================ MauP ==
    = Piotr M. Kumor === GG 1676929 === ph.+48602796599 =

  • 3. Data: 2003-02-16 11:00:09
    Od: <g...@w...pl>

    > Limit jest na jazdy po mieście.
    >
    > Na wyjazdy zamiejscowe rozliczenie odbywa się np. na podstawie delegacji
    > i ewidencji. Nie ma limitu (poza tym wynikającym ze zdrowego rozsądku).

    Pracowalem kiedys w firmie gdzie duzo jezdzilem ez prywatnym autem.
    i nie bylo tam tradycyjnej delegacji tylko taka tabela na formacie A4 i tam
    wpisywalem
    gdzie i ile jadę i podsumowywalem kolumny na koniec miesiaca. Nie wiem czy
    tak mozna,
    zawsze by była 1 katrka a nie 20 delegacji w miesiącu.
    A pytam o te limity ponieważ jak robię 3 000 km miesięcznie to podobno
    lepiej zapisać ro jako jazdę
    pracownika własnym samochodem - wtedy placi mus sie ryczałt - bo z ewidencji
    przebiegu pojazdu nigdy nie
    dociągnie się kosztów rzeczywistych do wysokości ryczałtu.

    > BTW - czy usługi księgowe (w twoim wątku powyżej) masz zamiar świadczyc
    > osobiście?

    Uslugi ksiegowe to pytanie od kolegi ktory nie ma i-netu.
    Ja sobie skrobie w domu na wlasnej dzialslnosci gospodarczej i jakos sobie
    radze.

    Pozdrawiam,

    Marcin