  • 11. Data: 2003-09-16 13:22:17
    Temat: Re: Czy fakture za srodek trawaly wpisac do KPiR?
    Od: "Adamski" <a...@w...pl>

    > I pewnie jeszcze jest w nim podział na stawki VAT?
    >
    > Kup sobie jakiś pożądny.

    OK jak sie zastanowilem do da sie upchnac to w jednym.

    Pozdrawiam

    Adam

  • 12. Data: 2003-09-16 13:38:39
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Tue, 16 Sep 2003, Adamski wrote:

    >+ > A, dobrze gada, jeśli ktoś ma ;) Ja mam *tylko* ewidencję
    >+ > zakupu VAT :)
    >+
    >+ Nie masz ewidencji zakupu ST dla celow VAT bo nie masz ST w stosunku do
    >+ ktorych odliczyles VAT?
    >+ Czy sa moze inne powody posiadania jednego rejestru zakupow?

    Owszem. Nie prowadzę rejestrów - wcale :)
    Mam tylko "ewidencję zakupów VAT" z wszystkimi zakupami.
    Jakby doszło do zakupu ŚT - to "podział dla potrzeb VAT-7"
    przeprowadzę "ręcznie" :)
    A to co dotąd poszło w ŚT .... przeksiegowałem z towarów
    handlowych !

    pozdrowienia, Gotfryd

  • 13. Data: 2003-09-16 13:49:25
    Od: "Adamski" <a...@w...pl>

    > A ma nie być ?
    > (zaintrygowało mnie :))

    A po co? Do deklaracji jest Ci potrzebne tylko netto i vat. To w sprzedazy
    musisz sie pochwalic jakimi stawkami handlujesz

    Konkurs uszczypliwosci ;-)

    Pozdrawiam
    Adam

  • 14. Data: 2003-09-16 13:57:40
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Tue, 16 Sep 2003, Maddy wrote:

    >+ Użytkownik Adamski napisał:
    [...]
    >+ > No zajrzalem i...
    >+ > Jest dosc obszerny i nie ma odzielonych zakupow ST i zakupow pozostalych.
    >+
    >+ I pewnie jeszcze jest w nim podział na stawki VAT?

    ?
    A ma nie być ?
    (zaintrygowało mnie :))

  • 15. Data: 2003-09-16 15:08:35
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Tue, 16 Sep 2003, Adamski wrote:

    >+ > A ma nie być ?
    >+ > (zaintrygowało mnie :))
    >+
    >+ A po co? Do deklaracji jest Ci potrzebne tylko netto i vat.

    Co racja to racja :)

    [...o literówce...]
    >+ Konkurs uszczypliwosci ;-)

    A co, bierzesz udział ? ;)
    Nie, jak przeczytałem pierwszy raz to się zastanawiałem
    gdzie jest reszta zdania po "pożądany" :) Dopiero
    w drugim czytaniu mi wyszło że "a" brakuje dla tej
    wersji wydarzeń :)

    pozdrowienia, Gotfryd