  • 1. Data: 2002-03-21 07:24:24
    Temat: Czy emeryt jest atrakcyjniejszy?
    Od: "Damir" <d...@p...onet.pl>

    Witam!!

    Tak sobie rozmyslam i zastanawiam sie jak to jest ze emeryt jest bardziej
    atrakcyjny dla pracodawcy niz zwykly pracownik.

    Kombinuje i cos mi tu nie wychodzi. Przy umowie o dzielo nic nie place
    ZUS-owi w przypadku pracownika jak i w przypadku emeryta. Umowa zlecenie
    dla emeryta wyglada tak: ub spoleczne-obowiazkowe, zdrowotne obowiazkowe,
    chorobowe dobrowolne, skladki na Fundusz pracy i FGŚP.

    Wiec gdzie jest ta atrakcyjnosc?

    Czekam az mnie ktos oswieci :-)

  • 2. Data: 2002-03-21 20:36:18
    Temat: Re: Czy emeryt jest atrakcyjniejszy?
    Od: "inkoguto" <p...@b...pl>

    Użytkownik "Damir" <d...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Wiec gdzie jest ta atrakcyjnosc?
    >
    > Czekam az mnie ktos oswieci :-)

    Emeryt , którego zatrudniamy najczęściej jest fachowcem w przeciwieństwie do
    "zwykłego" pracownika. Mało pyskuje, robi swoje

  • 3. Data: 2002-03-22 19:05:58
    Od: "Danuta" <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik Damir <d...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:a7c1rf$bk6$...@n...tpi.pl...
> [...]
    > dla emeryta wyglada tak: ub spoleczne-obowiazkowe, zdrowotne obowiazkowe,
    > chorobowe dobrowolne, skladki na Fundusz pracy i FGŚP.

    Na emeryta jak i na renciste nie odprowadza sie składek na ubezpieczenie
    emerytalne i rentowe. Nie odprowadza sie ani od pracodawcy ani od
    pracownika.

    danka

  • 4. Data: 2002-03-22 19:33:00
    Od: "Ryszard G" <r...@p...fm>

> [...]
    ubezpieczenie
    > emerytalne i rentowe. Nie odprowadza sie ani od pracodawcy ani od

    BZDURA, totalna bzdura !!!

    Ryszard G.

  • 5. Data: 2002-03-22 22:56:40
    Od: Michał Wolski <m...@w...pl>

    Podejrzewam, że atrakcyjność jest w tym, że emeryt zazwyczaj zatrudniony jest
    na umowę o pracę więc ZUS jest o ile się nie mylę zerowy i zazwyczaj emeryt
    może pracować za mniejszą pensję bo przecież ma już emeryturę
    pozdrawiam
    Michał