  • 21. Data: 2002-10-31 15:44:23
    Temat: Re: Czy da sie ominac skladki dla ZUSu?
    Od: "berdycz" <p...@b...pl>

    Użytkownik "Slawek" <s...@p...fm> napisał w wiadomości
    news:Xns92B869DD0BF5F1262167@212.182.58.14...
    > Nie jestem pazerny bede bardzo happy jesli w wieku 18/19 lat zarobie
    > 1500-2000zl/m-c na moich sieciach :-)

    A to jak ty się spodziewasz sprzedaży miesięcznej na poziomie 5 tys. zł (bo tyle to
    musi być aby zarobić 2)
    to ZUS może cię nie martwić. Stać Cię!
    Powodzenia życzę.

  • 22. Data: 2002-10-31 17:13:21
    Od: Slawek <s...@p...fm>

    "berdycz" <p...@b...pl> wrote in

    > A to jak ty sie spodziewasz sprzedazy miesiecznej na poziomie 5
    > tys. zl (bo tyle to musi byc aby zarobic 2) to ZUS moze cie nie
    > martwic. Stac Cie! Powodzenia zycze.

    Czy ja o czyms nie wiem ? :O Dla Zusu idzie normalnie kolo 600zl wiec
    jesli zarobie 2600 to bede mial 2000 ?

    pozdr. Slawek

  • 23. Data: 2002-10-31 20:11:07
    Od: "berdycz" <p...@b...pl>

    > Czy ja o czyms nie wiem ? :O Dla Zusu idzie normalnie kolo 600zl wiec
    > jesli zarobie 2600 to bede mial 2000 ?

    a co ci nie pasuje w moich wyliczankach ???
    Skoro ty chcesz mieć 2000 zł "na rękę" to za ile wg ciebie musisz sprzedać usług
    (wystawić faktur)???
    Jakie wg ciebie są składniki kosztów prowadzenia działalności gospodarczej ???
    ZUS i podatek dochodowy ???

    A resztę "koza zjadła" ????:-))

  • 24. Data: 2002-10-31 21:01:30
    Od: bromden <b...@g...pl>

    > a co ci nie pasuje w moich wyliczankach ???

    a to nie pasuje, ze skad akurat 5000 zl?
    przedstaw swoje wyliczenia i sie zastanow czy
    administrowanie siecia wymaga takich nakladow

    --
    bromden
    GCS d- s+: a- C++$ UL(++++) P-- L++ E--- W+(++) N++ o? K? w(++) !O M--

  • 25. Data: 2002-10-31 21:24:41
    Od: "berdycz" <p...@b...pl>

    Użytkownik "bromden" <b...@g...pl> napisał w wiadomości
    > a to nie pasuje, ze skad akurat 5000 zl?
    > przedstaw swoje wyliczenia i sie zastanow czy
    > administrowanie siecia wymaga takich nakladow

    Ty wiesz i Ja wiem:-) gdzie są "uboczne" koszty:-(

    Licealista ma okazję administrować, tak by zarobić 24 tys zł rocznie "na rękę"
    wystawiając faktur na dużo mniej niż 60 tys?
    Jeśli ma taką możliwość to jest po prostu dobry i Ja mu gratulowałem.