  • 1. Data: 2006-02-12 19:02:45
    Temat: Czy Neostrada plus abonament?
    Od: "mgma" <m...@n...pl>

    Żeby mieć internet / Neostradę/ muszę opłacać abonament TP. Z niczego więcej
    nie korzystam, ale samej Neostrady TP nie przydzieli jeśli nie opłaci się
    abonamentu. A że mam to dopiero od połowy roku, więc do limitu samej
    Neostrady brakuje, bo gdybym miała cały rok nie zawracałabym sobie głowy
    abonamentem, tym bardziej, że faktura jest na 1 osobę.

  • 2. Data: 2006-02-12 19:18:19
    Temat: Re: Czy Neostrada plus abonament?
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    <m...@n...pl> napisal(a):
> [...]
    > Neostrady brakuje, bo gdybym miała cały rok nie zawracałabym sobie głowy
    > abonamentem, tym bardziej, że faktura jest na 1 osobę.

    Napisz wniosek o interpretację. Serio. Tutaj na dwoje babka wróżyła.
    Faktycznie abo jest do neostrady niezbędny. Ale nie zgadniesz, czy
    urzędnik uzna, że stanowi on wydatek na Internet.
    --
    Samotnik
    www.bizuteria-artystyczna.pl

  • 3. Data: 2006-02-12 19:23:45
    Od: "mgma" <m...@n...pl>

> [...]
    > Faktycznie abo jest do neostrady niezbędny. Ale nie zgadniesz, czy
    > urzędnik uzna, że stanowi on wydatek na Internet.

    Tak zrobię, bo właśnie jutro wybieram się do US to przy okazji zaniosę.
    Dziękuję za podpowiedż.

  • 4. Data: 2006-02-12 19:30:50
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    <m...@n...pl> napisal(a):
    > Tak zrobię, bo właśnie jutro wybieram się do US to przy okazji zaniosę.
    > Dziękuję za podpowiedż.

    Trzeba było napisać na początku stycznia. Teraz to nie zdążą do końca
    kwietnia (mają 3 miesiące o ile pamiętam) i... i tak zrobisz po
    swojemu (albo nie odliczysz :).

  • 5. Data: 2006-02-12 19:40:52
    Od: Tarcamion <t...@t...pl>

    mgma napisał(a):
> [...]
    > Neostrady brakuje, bo gdybym miała cały rok nie zawracałabym sobie głowy
    > abonamentem, tym bardziej, że faktura jest na 1 osobę.

    Można bez abonamentu za telefon. To, że nie można jest sprzeczne z
    interesem TP SA vel Telecom Franca. Wiem to od osób, które montują
    telefony i neostradę. Swoją drogą oferowanie tlefonu i internetu
    nierozłącznie jest sprzeczne z ustawą antymonopolową.
    Idź do TP SA i postaw sprawę jasno i nie daj sobie wmówić, że nie można,
    bo można. Jak ci baba w okienku powie, że nie można to idź wyżej...

  • 6. Data: 2006-02-12 19:43:00
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    <t...@t...pl> napisal(a):
> [...]
    > Idź do TP SA i postaw sprawę jasno i nie daj sobie wmówić, że nie można,
    > bo można. Jak ci baba w okienku powie, że nie można to idź wyżej...

    To teraz idź do swojego zakładu energetycznego i zażądaj na tej samej
    podstawie anulowania opłaty za przesyłanie energii. W końcu uiszczenie
    tej opłaty jest warunkiem dostarczania tej energii i nie kupisz ich
    osobno.

  • 7. Data: 2006-02-12 19:43:09
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    Użytkownik mgma <m...@n...pl>
    w wiadomości <news:dso0p5$6s8$1@atlantis.news.tpi.pl> wstukał:

    > Żeby mieć internet / Neostradę/ muszę opłacać abonament TP.

    Przecież nie musisz mieć internetu... ;-)

    > Z niczego więcej nie korzystam

    Nie mów, że nikt nie zadzwonił na Twój numer (choćby to była pomyłka).

    > ale samej Neostrady TP nie przydzieli jeśli nie opłaci się
    > abonamentu.

    To nie jest sprawa dla US tylko jakiegoś UoKIK

    --
    Tomasz Nycz
    [priv-->>X-Email]

  • 8. Data: 2006-02-12 20:29:13
    Od: Maciek <m...@o...pl>

    'Tom N' napisał(a):
    > Nie mów, że nikt nie zadzwonił na Twój numer (choćby to była pomyłka).
    Yyyy ... a to trzeba mieć do linii podłączony telefon? Wystarczy chyba
    sam modem do Neostrady ...

    Maciek

    *** jeśli chcesz się ze mną skontaktować usuń liczbę z adresu,
    a dla spamerów: L&...@c...pl, L&...@c...pl, L&...@c...pl

  • 9. Data: 2006-02-12 20:45:51
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    Użytkownik Maciek <m...@o...pl>
    w wiadomości <news:dso60q$sl4$1@atlantis.news.tpi.pl> wstukał:

    > Yyyy ... a to trzeba mieć do linii podłączony telefon? Wystarczy chyba
    > sam modem do Neostrady ...

    To coś zmienia w kwestii możliwości zadzwonienia na numer i nagrania
    wiadomości na sekretarkę uruchomioną w &TP?

    --
    Tomasz Nycz
    [priv-->>X-Email]