  • 1. Data: 2003-02-15 22:14:46
    Temat: Co trzeba spełnic żeby swiadczyc uslugi w zakresie prowadzenia ksiąg rachunkowych
    Od: <g...@w...pl>

    Pewnie juz bylo wiele razy ale wyszukiwarka w onecie nic mi nie znalazla na
    ten temat
    a nie umiem przeszukiwac archiwum grupy.

    Więc mam pytanie:

    czy ktos wie jakie trzeba spelnic wymogi zeby móc świadczyc usługi
    jak prowadzenie KPiR dla firm.

    Podobno jakies zgody ministerstwa itp.

    Dziekuje za info

    Marcin G.
    g...@w...pl

  • 2. Data: 2003-02-16 00:02:58
    Od: bromden <b...@g...pl.no.spam>

    > a nie umiem przeszukiwac archiwum grupy.

    http://groups.google.com/advanced_group_search?q=pro
    wadzenie+ksiag+rachunkowych+group:pl.soc.prawo.podat
    ki&hl=pl

    --
    bromden[at]gazeta.pl
    GCS d- s+: a- C++$ UL(++++) P-- L++ E--- W+(++) N++ o? K? w(++) !O M--

  • 3. Data: 2003-02-16 11:02:23
    Od: <g...@w...pl>

    http://groups.google.com/advanced_group_search?q=pro
    wadzenie+ksiag+rachunkow
    ych+group:pl.soc.prawo.podatki&hl=pl

    tak sie daje czlowiekowi wedke a nie rybe.
    WIELKIE DZIEKI.
    Jestem madrzejszy o kolejna umiejetnosc.

    Pozdrawiam serdecznie

    M.

  • 4. Data: 2003-02-16 16:34:26
    Od: <g...@w...pl>

    Niestety w archiwach nie ma zadnej konkretnej odpowiedzi

    podpobno trzbe miec wyksztalcenie i "jakąś parktykę 2 albo 3 lata"

    ale nie wiem co to znaczy jakaś praktyka.
    Czy trzeba być glownym ksiegowym czy pomocnikiem, czy w pełnej ksiegowosi
    czy wystarczy prowadzic przez kilka lat KPiR

    Czy ktos wie gdzie mozna to znalezc???

    Marcin.

  • 5. Data: 2003-02-16 19:17:17
    Od: "Robert Kondraciuk" <m...@N...gazeta.pl>