  • 1. Data: 2002-08-29 07:07:13
    Temat: Co lepsze, 2 male firmy czy 1 duza ?
    Od: "ralf78" <r...@b...pl>

    Witam grupe!

    Temat troche nakreslil moje zapytania...
    Zastanawiam sie czy ze wzgledow prawnych no i oczywiscie moich korzysci
    lepiej miec 2 firmy mniejsze zajmujace sie dwoma odrebnymi branzami czy
    jedna wieksza, ktora obsluguje obie branze...
    Zastanawiam sie czy prawnie nie ma jakis przeciwskazan, zeby na przyklad 1
    firma jednoczesnie zajmowala sie uslugami IT oraz przedstawicielstwem i
    handlem na przyklad artykulow spozywczych...? Czy trzeba to rozdzielic na te
    2 mniejsze,wspomniane wczesniej firmy?

    Co sadzicie?

    pozdrawiam

    Rafal

  • 2. Data: 2002-08-30 09:51:40
    Temat: Re: Co lepsze, 2 male firmy czy 1 duza ?
    Od: "Radek" <c...@p...onet.pl>

    Użytkownik "ralf78" <r...@b...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > firma jednoczesnie zajmowala sie uslugami IT oraz przedstawicielstwem i
    > handlem na przyklad artykulow spozywczych...? Czy trzeba to rozdzielic na

    Moim zdaniem to zależy od zakresu działalności, ponieważ zajmując się tak
    jak podałeś usługami IT oraz handlem żywnościa mozesz odstraszyc część
    potencjalnych klientów.

    Pozdr. Młody

  • 3. Data: 2002-09-04 20:24:00
    Od: "Michal" <n...@l...pl>

    Niekoniecznie musi byc zle - Sam widzialem oddawalem podanie o karte Makro z
    wpisanym zgodnie z wpisem w Ewid D. G - "bar gastronomiczny i uslugi
    instalatorskie"

    Michal