  • 1. Data: 2006-01-21 13:53:08
    Temat: Cło i vat przy wysyłkach prywatnych w obrębie UE
    Od: "Gabriel" <W...@w...pl>

    Witam
    czy wysyłając w obrębie UE np perfumy i ciuchy moga narzucic jakis Vat badz
    cło?
    Wydawało mi sie ze nie ale na innej grupie czytałem , ze komus naliczyli
    vat.

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2006-01-21 14:10:35
    Od: Paszczak <s...@h...pl>

    Gabriel <W...@w...pl> wrote:
> [...]
    > cło?
    > Wydawało mi sie ze nie ale na innej grupie czytałem , ze komus naliczyli

    W obrębie UE - nie.

    Poza UE - o ile _zadeklarowana_ wartość przekracza OIDP 22 EUR.

    P.

  • 3. Data: 2006-01-21 14:23:10
    Od: "Gabriel" <W...@w...pl>

    > W obrębie UE - nie.
    >
    > Poza UE - o ile _zadeklarowana_ wartość przekracza OIDP 22 EUR.

    Mozesz podac podstawe do tego ze w UE nie?

    Dzieki wielkie

  • 4. Data: 2006-01-23 09:49:49
    Od: "Maciek" <m...@w...pl>

    > Mozesz podac podstawe do tego ze w UE nie?

    Traktat Akcesyjny? ;-)