  • 1. Data: 2003-02-06 23:55:41
    Temat: Cesja umowy leasingu
    Od: "esperanto" <e...@p...fm>

    Przypuscmy ze bylbym zainteresowany przejeciem czyjejs umowy leasingu. Za
    przejecie tej umowy jej dotychczasowy leasingobiorca zada okreslonej kwoty
    pieniedzy. Czy on moze wypisac mi fakture na ta kwote za to przejecie, tak
    abym mogl ja wrzucic w koszty?

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2003-02-07 18:33:36
    Temat: Re: Cesja umowy leasingu
    Od: "Kartka" <s...@g...pl>

    Użytkownik "esperanto" <e...@p...fm> napisał w wiadomości
> [...]
    > pieniedzy. Czy on moze wypisac mi fakture na ta kwote za to przejecie, tak

    Oczywiscie ze tak.

  • 3. Data: 2003-03-27 10:17:31
    Od: Gregor<g...@c...pl>

    > Użytkownik "esperanto" napisał w wiadomości

    > Oczywiscie ze tak.
    >

    > Załóżmy, że dotychczasowy leasobiorca nie żąda dodatkowj opłaty
    za przejęcie umowy leasingu. Czy poniesione koszty np. pierwszej
    wpłaty nie zostaną wyrzucone przy kontroli?

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 4. Data: 2003-03-27 10:40:00
    Od: "Remek Halicki" <z...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Gregor" <g...@c...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > wpłaty nie zostaną wyrzucone przy kontroli?
    >

    > --
    > Wysłano z serwisu Usenet na stronach PomocPrawna.INFO

    Polemizowałbym ze zdecydowanym TAK. Zajmuję się leasingiem i wielokrotnie
    klienci "przejmowali" umowę. Oczywiście odstępne w grę wchodziło zawsze, ale
    nigdy nie słyczałem aby odbywało się to na fakturę.

    remek